• NAJ

Hjälp hur gör man (Dräktig tik)

Köpt hund av vad som visade si vara extremt oseriös person.
    Hur kunde inte fd ägare veta hon blitt parad? och varför såg inte vetrinären på ul några valpar?
    Nu sitter jag här med en smäll stor tik där man både ser och känner hur det sparkas för fullt,hon läcker mjölk,är matglad men kan se illamående ut.
    Hur vet jag när det är dags med tanke på att jag känner sparkar och kännt det ett tag nu.
    Behöver verkligen hjälp då det blir första gången.

• Svar på tråden Hjälp hur gör man (Dräktig tik)
  • NAJ

ja hon har ju allr det där folk säjer de ska ha plus av det man läst men inget händer iaf

• Ex ungue leonem
    NAJ skrev 2007-09-08 11:22:26 följande:
    ja hon har ju allr det där folk säjer de ska ha plus av det man läst men inget händer iaf
    Ja men vet du inte om hon bär på valpar? Kan hon jävlas på så sätt?
  • NAJ

hahahaha joda hon e dräktig men jag menar med att föda fram dom hihi

• Ex ungue leonem
    NAJ skrev 2007-09-08 11:26:43 följande:
    hahahaha joda hon e dräktig men jag menar med att föda fram dom hihi
    Tror inte hon jävlas.Det var inte snällt sagt om ett djur som kanske har ont.
  • MissTag
    PoodleMy skrev 2007-09-08 11:28:00 följande:
    Tror inte hon jävlas.Det var inte snällt sagt om ett djur som kanske har ont.
    Men snälla..... Du kanske inte har erfarenheten av hur det är att vänta på att ett djur ska föda. Eftersom TS i detta fall inte ens vet exakt när parning skett så är det extra svårt att veta det. Alla som varit gravida och gått över tiden kan intyga att man tänker både det ena och det andra när den lill* vägrar komma ut.
  • MissTag
    NAJ skrev 2007-09-08 09:25:47 följande:
    Godmorgon från en SKIT TRÖTT matte.Idag blir det att ha stötte pinnar i ögonen.Har ej fått nån blund knapt inatt pga det har varigt otoligt med ett flåsande som inte tillhör denna värld.Kl 6 imorse fick vi snällt släppa ut henne där det stod som en fontän i baken på henne.Tempen kl 6 va 37.0.Nu är det lungt igen *suck*.Börjar på allvar tro att hon driver med oss
    Okej, min magkänsla hade fel.... attans. =) Men om hon har diarré så är det ett tecken på att hon tömmer sig inför valpning. Nu måste det vara på g. *S* Känner mig som en skiva som hakat upp mig.
  • NAJ

Det va som ett skämt skrivet (ta det men nypa salt)

• Skusan

Inga minisar inatt alltså.. Då väntar vi med spänning en dag till då! Ta ut henne på en promenad så hon får röra på sig lite så kanske det händer grejjer.

• MissTag
    NAJ skrev 2007-09-08 11:40:09 följande:
    Det va som ett skämt skrivet (ta det men nypa salt)
    Det är svårt med ironi och skämt i text... Viktigt att man visar att det är på skoj oxå. =)
Svar på tråden Hjälp hur gör man (Dräktig tik)