• yakumo

    Tjejer: Kåt på killar i sportbil?

    Fråga till er tjejer:
    Hur många av er tjejer blir kåta på killar för att dom har en snygg Sportbil?
    Har du någonsin hoppat i säng men en kille för att du gillar hanns bil?
    Har det någonsin gjort någnting (kåthet) för dig?
    James Bond har alltid snygg bil.

    Det känns som om alla killar som skaffar tuffa billar tänker "Nu kommer alla tjejer att flockas kring mig"

  • Svar på tråden Tjejer: Kåt på killar i sportbil?
  • Lina1979

    Boys will b boys =)


    Grabbo skrev 2007-09-05 11:10:46 följande:
    ...däremot så stämmer det här in i en riktigt stor fördom, dvs den som hela tråden fylls med.Under tiden jag hade bilen och någon kom in på ämnet brudmagnet... så såg 30pers ut som frågetecken när jag talade om att jag hade sambo... vad ska du då ha bilen till?
  • Häxan Jia
    yakumo skrev 2007-09-03 11:10:52 följande:
    Fråga till er tjejer:

    Hur många av er tjejer blir kåta på killar för att dom har en snygg Sportbil?
    Har du någonsin hoppat i säng men en kille för att du gillar hanns bil?
    Har det någonsin gjort någnting (kåthet) för dig?

    James Bond har alltid snygg bil.
    Det känns som om alla killar som skaffar tuffa billar tänker "Nu kommer alla tjejer att flockas kring mig"
    Jag blir inte kåt på en bil, punkt slut! *patetiskt tycker jag*
    Nej, de har aldrig inträffat, sen att några man legat med råkat ha fräscha bilar e en helt annan femma.

    Tredje frågan förstår jag inte? Har bilen någonsin gjort något för mig eller menar du killen som äger tex sportbilen?

    Om de är killen de gäller så visst, en bra skjut e väl aldrig fel, men hans förmåga i sängen har ju knappast med bilen att göra.

    / Häxan

    PS. Hoppas jag fattade och tolkade rätt nu
    I am always willing to learn, however I do not always like to be taught
  • Anonym (Sportis)
    Locket på skrev 2007-09-04 23:50:19 följande:
    Det kanske är det, men det gör susen för turbon iallafall.Plus att det låter fräckt och drar till sig sjysta brudar. Bara massa positiva saker med en sådan.Anonym (Sportis) skrev 2007-09-04 23:47:56 följande:
    Haha mja, låter fräckt gör det ju inte.
    Och de enda brudar det drar till sig är väl 14isar *flin*

    Jo visst att det funkar bra i turbon men jag skulle inte få för mig att förfula ljudet i min bil med en sån 
  • Anonym (Sportis)

    Ja ni tjejer här som tycker sportbilar är patetiskt.

    Va säger ni om mig då, kvinna, med otroligt stort sportbilsintresse som det pirrar till i brallan på när hon ser en snygg übersportbil?
    Va säger det om mig som lägger ner så gott som alla pengar jag får över på min bil?
    Tror ni jag gör det för nån annan än mig själv?
    Och jag har dessutom sambo som inte är lika bilintresserad.

    Tycker det med att ni tycker att sportbilar är patetiska och att folk som har dom är omogna, säger mer om er själva än sportbilsägarna.

    Har ni aldrig hört talas om HOBBY?
    Tydligen inte...

  • Anonym (Flipper)

    Haha, jag är så totalt ointresserad av bilar, så för mig funkar inte såna tricks!
    Spelar ingen roll om killen kör Amazon, Volvo eller Porsche - jag går igång på personen.

    Men det ligger nånting i det du skriver, att en del killar tror/hoppas att de ska få tjejer för att de har en snygg bil. Har dejtat en kille som trodde att jag skulle hoppa i säng med honom för att han hämtade mig i en liten tuff sportbil med cab. Och det hade jag kanske gjort, om han inte visat sig vara ett totalt pucko... :)

  • Grabbo

    Anonym (Flipper) skrev 2007-09-05 13:48:06 följande:


    Haha, jag är så totalt ointresserad av bilar, så för mig funkar inte såna tricks!Spelar ingen roll om killen kör Amazon, Volvo eller Porsche - jag går igång på personen.Men det ligger nånting i det du skriver, att en del killar tror/hoppas att de ska få tjejer för att de har en snygg bil. Har dejtat en kille som trodde att jag skulle hoppa i säng med honom för att han hämtade mig i en liten tuff sportbil med cab. Och det hade jag kanske gjort, om han inte visat sig vara ett totalt pucko... :)
    Den snubben kanske lutade sig tillbaka på bilgrejen och förlitade sig på att det skulle funka och kopplade bort sina egna hjärnceller.

    Jag blev tvärs om med min bil. Polare ville tala om att jag hade en snygg bil för mina dejter och jag undanhöll det för att jag ville inte riskera få en stämpel som brat
  • enäs

    Det känns som om många lägger in lite väl mycket värderingar i vad man kör för bil. Många snackar om penisförlängare osv och andra blir avtända av sportbilar. Vissa drar slutsatser om hur sportbilsägaren är som person. Dryg, barnslig mm. Vad som slår mig är att ingen drar några positiva slutsatser. Jag förstår fullt ut att en bil lämnar många helt oberörda, på samma sätt som jag inte reflekterar över vilka skor en person har på sig eller vilket märke det är på jackan. Jag förstår inte de övriga inläggen däremot. Dom måste härstamma ur dåliga erfarenheter eller fördomar.

    Jag äger en sportbil. Inte för att ragga eller väcka uppmärksamhet utan för att jag tycker att det är kul att köra med den. Jag har en kombi när jag kör omkring ungarna och en pickup när jag behöver lasta tungt.

  • Marlene B
    enäs skrev 2007-09-05 18:38:24 följande:
    Det känns som om många lägger in lite väl mycket värderingar i vad man kör för bil. Många snackar om penisförlängare osv och andra blir avtända av sportbilar. Vissa drar slutsatser om hur sportbilsägaren är som person. Dryg, barnslig mm. Vad som slår mig är att ingen drar några positiva slutsatser. Jag förstår fullt ut att en bil lämnar många helt oberörda, på samma sätt som jag inte reflekterar över vilka skor en person har på sig eller vilket märke det är på jackan. Jag förstår inte de övriga inläggen däremot. Dom måste härstamma ur dåliga erfarenheter eller fördomar.Jag äger en sportbil. Inte för att ragga eller väcka uppmärksamhet utan för att jag tycker att det är kul att köra med den. Jag har en kombi när jag kör omkring ungarna och en pickup när jag behöver lasta tungt.
    Jag tycker att en ensam kille i sportbil signalerar desperation och "titta så cool jag är"-utstrålning. Visst finns det säkert undantag men de är nog få..
  • Häxan Jia
    Anonym (Sportis) skrev 2007-09-05 13:02:02 följande:
    Ja ni tjejer här som tycker sportbilar är patetiskt.Va säger ni om mig då, kvinna, med otroligt stort sportbilsintresse som det pirrar till i brallan på när hon ser en snygg übersportbil?Va säger det om mig som lägger ner så gott som alla pengar jag får över på min bil?Tror ni jag gör det för nån annan än mig själv?Och jag har dessutom sambo som inte är lika bilintresserad.Tycker det med att ni tycker att sportbilar är patetiska och att folk som har dom är omogna, säger mer om er själva än sportbilsägarna.Har ni aldrig hört talas om HOBBY?Tydligen inte...
    de är inte sportbilen jag tycker är patetiskt utan det är patetiskt att tända på sportbilar alltså bli sexuellt upphetsad så du knullar med ägaren för att bilen ser bra ut
    I am always willing to learn, however I do not always like to be taught
Svar på tråden Tjejer: Kåt på killar i sportbil?