Ni i vecka 5-6, hur gravida känner ni er?
Själv har jag inte mycket känningar alls just nu...lite bara (orolig för missfall, ltie bruna flytnignar också)... Ni andra!?
Själv har jag inte mycket känningar alls just nu...lite bara (orolig för missfall, ltie bruna flytnignar också)... Ni andra!?
Tjofsen:
Va skönt att att det inte bara är jag som har det så... Magen svullnaden om magen är det ända tecknet.. Imorgon blir det inhandlig av tunikor och tights kan inte knäppa jeansen längre *S*
Har oxå berättat för dom flesta, finns ju inte så mycket att skylla på när man slutat dricka och röka...
är i vecka 6 nu, illamåendet börjar smyga sig på nu,och är väldigt svullen om magen, så jag har fått en liten försmak på "gravidmagen" redan nu
Ni som har "magar" redan i v.6 och 7.. Hur kommer det sig? Jag väntar mitt andra barn och är i v. 6, men inte är magen nåt annat än fläsket som fanns där innan!
Kan livmodern växa SÅ mycket i början?
det är ju så att magen svullnar upp lite, alla tarmarna och sånt skit. men det är ju inte livmodern som växer.
Jag är i v.6
Jag kan inte säga att min mage har växt men den är svullen... Har hört att tarmar svullnar upp ??
Så jag kan förstå de som känner att de har gravid mage....
Sen är jag en sån som i vanliga fall brukar hålla in magen lite (pga lite övervikt *s*) det är ju inte direkt möjligt längre...
Mina brallor börjar sitta lite thigthare nu men inte så att jag behöver köpa mamma byxor....
Hehe jag vet... man kan gå å verkligen trycka ut den sen ist =O)
Ush vad trött jag är.....
Har inga andra krämpor än trötthet...... Måtte det bli bättre snart..... för fy vad tråkig jag är...