• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Maria1984 skrev 2007-10-03 18:39:26 följande:
    solidadet är ju deras rea som är bra! iår kanske den inte var så bra men 06 hade dom ju halva reapriset på all rea i butiken. det varierar bra mycket på rean bland olika butiker, det är rätt skumt..
    Ja, det brukar de ju ha iofs. Ja, jag minns att det var så förra hösten. Då var jag gravid och visste inte riktigt hur mycket kläder jag skulle köpa innan... Så man kan ju hålla tummarna för att det kommer! När brukar de rea ut höstkläder i olika butiker? Är det inte förrän i mellandagsrean?
  • solida
    Snorky skrev 2007-10-04 21:38:20 följande:
    nä, då kommer snoppen ramla av!
    HOppsan! Oj vad det ligger mycket snoppar och skräpar runt om i tråden!
  • solida

Jag var inne på lindex idag. Singeltröjan är så fin! Såg även de andra plaggen härfrån tråden förutom molnbodyn.
    Och de har fått in jättefina nya kläder på baby. Synd att sonen redan har storlek 80...
    Också en massa fina tröjor på flick-avdelningen (som vanligt), jag gick och tittade grundligt på pojk men hittade faktiskt inte ett endaste plagg som jag ville köpa!
    Tänk om det fanns fina retrokläder (och andra fina kläder) på både flick och pojk (eller ÄNNU bättre, om det inte var så uppdelat på två avdelningar!!!), då skulle det ju finnas så himla mycket fint!

• solida
    philmKarin skrev 2007-10-08 17:40:30 följande:
    Whee... när var det och vilken storlek var det?
    Det var stl 80 och jag skickade iväg den idag... Auktionen gick ut i torsdags.
    Ett litet tips till er som har köpt fel...
  • solida
    Mstery skrev 2007-10-09 00:58:55 följande:
    men fy då får du inte lägga upp dom.. trodde dom hade gjort en rip off på mini rodini =/
    håller helt med! Man får ju upp förhoppningarna ju!
  • solida

Om det är nån som fortfarande letar kepsmössa (stickad) så finns det en fin svart på kappahl nu. Den hade ett fult döskallemärke påsytt, men det såg ut att vara väldigt lätt att sprätta bort. Jag var i valet och kvalet att köpa den, men jag behöver nåt som går ner lite längre över öronen till sonen. Så jag gick därifrån utan.

De hade rea på stjärnkläderna på mitt kappahl också.

• solida

När jag var gravid hade jag nog en liten, liten förhoppning att det skulle vara en tjej. Enda anledningen till det var för att jag kände att jag inte visste hur man gör med en kille...! Jag har tre systrar och alla mina kusiner (som jag växt upp väldigt nära) är tjejer utom en. Så jag kände mig lite osäker på hur en kille "är". GUD så fånigt!!!!! Sen på ul fick vi reda på att det var en kille och vips var den där känslan borta.

Nästa gång skulle det ju vara kul med en tjej för att det blir olika, men jag skulle tycka det var lika kul med en kille till.

Idag ska jag till Barkarby, har fått dispens av sambon att köpa lite mössa vantar till sonen och några grejer på ikea som vi behöver.
    Ska kolla om de har nåt fint på polarn outleten. Ibland är den jättebra, ibland finns det verkligen ingenting.

• solida

Maj bebis 07 skrev 2007-10-10 11:56:21 följande:

LillaÄrtanH&M ödlesetet var ju jättefint!Fanns det fler djur att välja på? Ang. OT killar å tjejerKänns lite som man saknar det man inte har. Nu när jag fick en tjej så går jag och klämmer på de tuffaste killkläderna men jag vet jag hade gjort tvärtom (klämt på alla klänningar) om jag fått en pojke. Själv har jag bara systrar och det känns "omöjligt" att producera nåt annat än flickor .
    Jag gör precis samma sak fast tvärtom! Går och tittar på de fina tjejkläderna (är grymt avundsjuk på er som kan köpa de fina lindex-tunikorna till era döttrar!) och klämmer lite. Men jag gillar inte ens rosa så det hade nog inte varit aktuellt om jag haft en tjej heller. Iallafall inte förrän hon börjar ha en egen vilja...

Maj Bebis, förresten, var inte vi i samma körkortstråd i våras?? (okej, nu blev det VÄLDIGT OT... )
  • solida

HIttade en mycket fin höstmössa (lite tjockare) till sonen på polarn outlet för 40 pix idag!
    De hade väldigt mycket fint, ville köpa hela butiken men det mesta var (som tur var) alldeles för smått eller stort till min son.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)