För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag var inne på lindex idag. Singeltröjan är så fin! Såg även de andra plaggen härfrån tråden förutom molnbodyn.
Och de har fått in jättefina nya kläder på baby. Synd att sonen redan har storlek 80...
Också en massa fina tröjor på flick-avdelningen (som vanligt), jag gick och tittade grundligt på pojk men hittade faktiskt inte ett endaste plagg som jag ville köpa!
Tänk om det fanns fina retrokläder (och andra fina kläder) på både flick och pojk (eller ÄNNU bättre, om det inte var så uppdelat på två avdelningar!!!), då skulle det ju finnas så himla mycket fint!
Jag fick förresten 310 kronor för min molnoverall på tradera...!
Om det är nån som fortfarande letar kepsmössa (stickad) så finns det en fin svart på kappahl nu. Den hade ett fult döskallemärke påsytt, men det såg ut att vara väldigt lätt att sprätta bort. Jag var i valet och kvalet att köpa den, men jag behöver nåt som går ner lite längre över öronen till sonen. Så jag gick därifrån utan.
De hade rea på stjärnkläderna på mitt kappahl också.
När jag var gravid hade jag nog en liten, liten förhoppning att det skulle vara en tjej. Enda anledningen till det var för att jag kände att jag inte visste hur man gör med en kille...! Jag har tre systrar och alla mina kusiner (som jag växt upp väldigt nära) är tjejer utom en. Så jag kände mig lite osäker på hur en kille "är". GUD så fånigt!!!!!
Sen på ul fick vi reda på att det var en kille och vips var den där känslan borta.
Nästa gång skulle det ju vara kul med en tjej för att det blir olika, men jag skulle tycka det var lika kul med en kille till.
Idag ska jag till Barkarby, har fått dispens av sambon att köpa lite mössa vantar till sonen och några grejer på ikea som vi behöver.
Ska kolla om de har nåt fint på polarn outleten. Ibland är den jättebra, ibland finns det verkligen ingenting.
Maj bebis 07 skrev 2007-10-10 11:56:21 följande:
HIttade en mycket fin höstmössa (lite tjockare) till sonen på polarn outlet för 40 pix idag!
De hade väldigt mycket fint, ville köpa hela butiken men det mesta var (som tur var) alldeles för smått eller stort till min son.