• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-10-27 10:28:08 följande:
    solida:Nu finns din bild i bildtråden Sorry! Jag glömde bort den igår!!!
    Tack! Det är ingen fara, ville ju bara så hemskt gärna dela med mig av det fina som faktiskt finna på KappAhl just nu.
    Hittade även ett par jeans och en klänning/tunika till mig där för 399 (fast med 25% rabatt blev det 299) resp 129 kr. Massor med fynd igår!
  • solida
    Nifelheim skrev 2007-10-28 09:29:39 följande:
    och så pratas det i bildtråden igen *suck* hur svårt kan det vara`?Hmm är det bara jag som inte alls tyckte om hur molnoverallen sitter? Köpte en i stl 80 men den måste jag nog sälja, min son ser ut som ett mumintroll i den (får världens rundaste pösmage)
    Nej jag håller absolut med! Helt smal i ben och armar, och sen en pösig mage. Sålde min på tradera för 310 kr.
  • solida

Princess Leia skrev 2007-10-30 21:24:21 följande:

Fick tag i ett par hängsel gubbbyxor i strl 80 idag på rea pris 80.50:- Och t3b2 bodys en brun moln en brun hund och en blå hund body återkommer med bilder när jag hittat kamerasladden.....
    Åh! De byxorna vill jag ha!! Hoppas jag också hittar dem!

Själv var jag på lindex i Sundbyberg idag och de hade också gömt undan rean väldigt bra. Var inne en gång, såg ingen rea alla. En gång till nån halvtimme senare, då hade det kommit en snurra nära ingången. Sen gick jag runt och kollade om jag hittade nåt annat kul och längst in i butiken bakom alla andra kläder hängde ett gäng rea-saker. Så det blev en body på rean (jag som behövde byxor) och sen en molnbody också.
    Tråkigt bara att det är ungefär 90 % tjejkläder de rear ut. Och då menar jag TJEJkläder, klänningar, kjolar, byxor med ryschpysch och rosetter. Trist.
  • solida
    Mollymajs skrev 2007-11-04 18:17:08 följande:
    Va på Lindex idag o fyndade en tomteklänning o luva för 49 kr. Kanon o ha till julkorten. det bästa är att den är i stl 86/92 så den lär funka även nästa år Fanns både lucialinnen, tomdedressar, tomteklänningar och pepparkaksklänningar för 49 kr st.
    Oj! Var det nåt specialpris just idag eller har de alltid för 49? I så fall ska jag defintivt köpa en tomtedräkt till sonen där. På alla andra ställen kostar de minst 99 men oftast mer än så.
  • solida
    josse83 skrev 2007-11-02 22:45:00 följande:
    Nä den från lindex är helt underbar... mycket finare än kappahls!! Så söt men samtidigt tuff! Den ser inte alls likadan ut som kappahls!
    Det var väl denna klännig du pratade om..?

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=723129&prodid=931490&parentid=0&color=753551&NewView=true
  • solida
    Sötastistan skrev 2007-11-07 22:01:05 följande:
    Zasata hade ju en bild på mockasinerna i sitt bildgalleri var ju jättefina!! Vet nån om det finns med någon annan sömm än rosa på mockasinerna? tänkte köpa till min kille.
    Det var nån här ovanför som skrev att det fanns blåa med gröna sömmar. Låter fint!!
  • solida

Hoppas de finns i 22/23... Milos älskade mockisar i 20/21 håller hela tiden på att halka av för att de är för små... måste alltså köpa nya. Jag tycker att det låter fint med blå, har blivit så mycket brunt nu...

• solida

Här i vällingby fanns inga molnmockisar än så länge. Däremot hade de både bodys och långkalsonger med luftballonger (2-pack). de fanns även i rosa.

• solida

idag har två stycken av varandra oberoende andra mammor tagit för givet att Milo är en tjej. Han har vit body och blå-beiga armybyxor på sig...! Vi var i väntrummet på bvc. Först kom det en mamma, hon sa till sin lilla bebis - Titta! En stor tjej! (om milo) Sen efter vi hade varit hos läkaren kom en annan mamma förbi väntrummet där vi lekte en stund. Vi pratade lite och så sa hon: - Hur gammal är hon?

Jag undrar vad det är som gör att man tror det ena eller andra. Han kanske har ett tjejigt utseende eller nåt sånt. Eller kanske för att han var så hemskt intresserad av leksaksspisen...?
    Själv säger jag alltid: - Hur gammal är du då? och riktar mig till barnet oavsett ålder, då blir det aldrig fel kön... Eller så kan man fråga föräldern innan.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)