För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hittade även ett par jeans och en klänning/tunika till mig där för 399 (fast med 25% rabatt blev det 299) resp 129 kr. Massor med fynd igår!

Princess Leia skrev 2007-10-30 21:24:21 följande:
Här var den bilden... länkar till hennes galleri:
www.familjeliv.se/krypin/zasata/gallery/phposokag.jpg
Hoppas det är ok!
Hoppas de finns i 22/23... Milos älskade mockisar i 20/21 håller hela tiden på att halka av för att de är för små... måste alltså köpa nya. Jag tycker att det låter fint med blå, har blivit så mycket brunt nu...
Här i vällingby fanns inga molnmockisar än så länge. Däremot hade de både bodys och långkalsonger med luftballonger (2-pack). de fanns även i rosa.
idag har två stycken av varandra oberoende andra mammor tagit för givet att Milo är en tjej. Han har vit body och blå-beiga armybyxor på sig...! Vi var i väntrummet på bvc. Först kom det en mamma, hon sa till sin lilla bebis - Titta! En stor tjej! (om milo) Sen efter vi hade varit hos läkaren kom en annan mamma förbi väntrummet där vi lekte en stund. Vi pratade lite och så sa hon: - Hur gammal är hon?
Jag undrar vad det är som gör att man tror det ena eller andra. Han kanske har ett tjejigt utseende eller nåt sånt. Eller kanske för att han var så hemskt intresserad av leksaksspisen...?
Själv säger jag alltid: - Hur gammal är du då? och riktar mig till barnet oavsett ålder, då blir det aldrig fel kön... Eller så kan man fråga föräldern innan.