• solida
    3 barns mor skrev 2007-11-30 11:18:45 följande:
    är det nån som har koden ni använder. för att få rabatt
    Koden är L47001.

Jag har nu även inhandlat ett presentkort på 100 kr för 69 inklusive expeditionsavgift.

Man kan visst använda den där koden hur många gåner som helst!
  • solida

Är jag den enda som inte kan klicka på länken? nu har jag försökt i en halvtimme...

• solida

Jag har verkligen gjort ett klipp på hemsidan idag...

- Ett presentkort på 100 kr
    - En stjärnbody (nya)
    - En randig mössa med stjärna på
    - Två t-shirts med monster

Allt detta blev inkl expavgift 116 kronor!

Jag tycker molnoverallen var finare än stjärnoverallen... Men den var också fin! Synd att det var så knasig modell. Trång i armar och ben och pösig på magen...

• solida

Nea 85 skrev 2007-11-30 17:55:57 följande:

Hade du et presentkort eller köpte du??Hur kunde det bli så billigt?!Vilket kap!Stjärnoverallen va ju sååå fin! Synd att min lilleman börjar bli stor nu, han fyller 1 om tolv dagar, så det är nog ingen mening med en sådan... *trist*
    Jag köpte ett presentkort. Skulle prova koden som jag fått här i tråden, den som ger 50 kr rabatt. Och den funkade tre gånger!! Tom när jag köpte ett presentkort... Monster-tshirtsen hade de gjort nån konstig tabbe med så de blev 15 kr för ett 2pack... Det tipsades också om här i tråden, så de sålde slut direkt...
    Så första beställningen blev 7 kr, andra 50 kr och den tredje 2 kr... Och sen expavg på 19 för varje beställning...

Jag är mycket nöjd.
  • solida
    snigelina skrev 2007-11-30 18:24:18 följande:
    Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!
    Såg inte smileysarna på slutet först... Tänkte skriva ett uppgivet inlägg om att den förra overallen faktiskt var rosa, och varför kan du inte sätta blått på en tjej? Men sen la jag märke till dem...
  • solida

Coca cola light skrev 2007-11-30 20:22:10 följande:

Hur får ni andra rabatten att fungera flera gånger? För mig funkade den bara två gånger.
    Jag vet inte hur jag fick den att funka, den bara gjorde det... Undrar hur länge man får vänta på paketen?
  • solida

mollan nu skrev 2007-11-30 22:42:18 följande:

Såg gröna och rosa velourisar i större storlek idag över 122 och uppåt. Skitsnygga! Men lite väl att växa i för min 1 ½ åring
    [/citat]
    snigelina skrev 2007-11-30 22:42:56 följande:
    [citat]
    Gröna, hallonröda och svarta är det, finns från strl 116
    Ja, det var de jag pratade om förut... Med det där fåniga lilla trycket högst upp... Eller hur? Hade det inte varit för det trycket hade jag köt de gröna. Himla fina!
  • solida

Ni som har äppletröjan (den här)

www.familjeliv.se/krypin/solida/gallery/phpp2hyqq.jpg

Vad matchar ni den med? Jag tycker det är jättesvårt! Nu har min son äntligen vuxit i den ordentligt så nu vill jag använda den mycket... De bruna velourbyxorna som han har på bilden funkade bra men han har tyvärr vuxit ur dem. Jeans funkar väl alltid men det är skönt att ha mjuka byxor under overall och så...

• solida
    memlis skrev 2007-12-02 09:55:28 följande:
    Den här har jag köpt till Ebba som jag har tänkt att hon ska ha på jul Jagt tycker den är sååå söt www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hej tjejer! Har varit här och "tjuvläst" lite i tråden men nu tänkte jag att jag ska ge mig till känna Har för inte alltför längesen insett att jag verkligen gillar kläderna från Lindex Måste bara ta och försöka skaffa mig ett Lindexkort.Måste fråga er om det funkar bra att beställa kläderna på nätet. Det är sååå trångt i våra butiker så jag blir knäpp av att gå in där med barnvagnen.
    Jag har just beställt men inte fått paketet än, så jag vet inte riktigt ännu. Men jag kan återkomma när mina grejer har kommit!

Apropå tigerdressen på H&M så tänkte jag nog köpa tiger-badrocken därifrån idag... Har önskat en badrock till Milo i julklapp men jag känner att han nog behöver en redan nu för om en vecka åker vi till Fuerteventura! Så jag "måste" nog tyvärr åka och handla lite idag med. Det är så himla jobbigt...
  • solida

Jejjes mamma skrev 2007-12-03 12:56:43 följande:

Nån som har koll på om det kommer nån mer kupong innan jul? Typ 25 % på hela köpet eller så. Skulle sitta fint...
    Tror de brukar ha nån dag precis innan jul då de har nån viss procent på allt i butiken.
  • solida

Nea 85 skrev 2007-12-03 17:24:58 följande:

Okej, Tack! ska kika där. Han va 93 cm på 2 års-kollen (+ 1 mån), men jag tror att kom in i en riktig växt-period efter det, för helt plötsligt blev alla kläder för små..Men jag kan ju kolla det när lillebror ska på 1 års-koll nu i December.
    Vad hade han för storlek i overallen förra året? Min son har 80 nu, kommer eventuellt behöva 86 innan vintern är slut. Jag hade också tänkt köpa redan nu till nästa år, men vet inte riktigt vad han kan tänkas ha då...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)