Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-09-28 13:31:16 följande:
    jag såg dej
    Usch då Var då? Jag hade ögonen på kläderna och trängde mig fram mellan hyllorna
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-28 14:50:47 följande:
    först inne på Lindex, sen nere vid crepelinos eller va det heter.. din dotter hade den där söta nalleskalle tröjan.. det va ju henne jag kännde igen
    Ja just det... hon sprang runt överallt dessutom . Försökte kolla om det var nån inne på Lindex som kunde vara du men jag tyckte inte jag kände igen nån... Du hade inga barn med dig lr?
  • philmKarin

Stinsen hade bara bruna velourisar vad jag såg idag (inte så bara förresten ). Mitt Lindex i Täby hade de mörkrosa när jag var där igår...

• philmKarin

Jag tyckte inte heller om PLyschsnickisarna när jag först såg dom i affären men efter att ha sett hur söta de var på någon här i trådens små pojkar så var jag ju tvungen att ha dom Och jag älskar dom nu ju!

• philmKarin
    Sindri skrev 2007-09-29 15:44:20 följande:
    Har sett den i Eskilstuna och här i Strängnäs. Det fanns vita med gråa moln och rosa kantband och bruna med vita moln med orangea kantband. Och från varje moln regnade det tre hjärtformade droppar Min lillkille är dock för stor för bodysar så dom gick bort för oss........
    Näej hörni nu får de som inte ska på födelsedagskalas ge sig ut och smygfota i affären, vill ju se hur de ser ut NUUUU! Känner jag min affär rätt så kommer de inte få in dom förrän alla andra haft dom i typ en vecka dessutom
  • philmKarin

Jag har också bestämda åsikter om vad Tyra ska ha på sig (Sen om jag är bra på att matcha kanske kan diskuteras ) - jag bävar för när Henrik ska vara pappaledig... Han har sagt att jag får göra klädhögar om jag vill men då känns det ju som att jag inte litar på honom typ...

• philmKarin
    LillaÄrtan skrev 2007-09-30 22:06:34 följande:
    Den är fin. Men jag är tyvärr inget fan av Bamse! Dottern har fått en turkosblommig Didriksons i år. Förra året hade hon Rosa/brun från Lindex, tror den ser ganska identisk ut som årets men utan Bamse loggan Hon har inte växt så mkt så den funkar perfekt fortfarande & får agera extraoverall!Tycker dock att de rosa/brun-rutiga som var nyinkommna var suuuuuuperfina. Men jag kan ju inte gå o köpa en till overall..
    Fanns det rutiga overaller också?? Såg bara jackor tror jag, måste titta igen
  • philmKarin
    krinzon skrev 2007-09-30 22:34:57 följande:
    Julia har sällan sin napp i munne när hon leker. Men den MÅSTE vara med, i nödfall Så då e det kul om den matchar. Den hänger ju i en napphållare. Vistte e man lite väl överdriven... Men det e kul! Hihihihi
    Hehe... en gång sprang vi runt i typ en kvart och letade napp när vi skulle ut:
    - Här är den sa sambon.
    - Nej inte den, vi måste ha den röda skriker jag då tillbaka...
     Sambon höll på att få spel
  • philmKarin
    Snorky skrev 2007-09-30 22:52:55 följande:
    det är 92 även på gitarrbodysarna... men de stora brukar ta slut fort. Antingen för att det är så dåligt med bodys i den storleken i andra butiker, eller för att de kanske har mindre antal av de??
    Jag tror att det inte finns lika många 92:or som andra storlekar... samma sak måste det vara med storlek 86 på tröjor - ALLTID SLUT Skrikandes.
  • philmKarin
    Maria1984 skrev 2007-10-03 11:33:08 följande:
    ringde globen och fick numret av dom men dom har ju bara den rosa. på lindex hemsida har dom andra bodys i tag 3 betala för 2 och där har samma motiv fast olika färgen samma artikelnummer. men det har tydligen inte dom här då? =S  numret jag fick var 5960300.  tack för svaret iaf! får maila lindex igen. jag är verkligen seriös med att få tag på en molnbody
    På molnverallerna hade olika stl olika nummer tom
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)