Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Gud va snygg Meandi-tröjan är till veloursnickisana - jag vill också ha

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    maruttan skrev 2007-10-07 21:08:37 följande:
    Tack för tipset!! Superfint!! Den kombon blir det nog på dagis på tisdag! Imorgon är det fotodags så då har jag redan valt ut en annan outfit!
    Vad blir det för outfit (har fotografering imorgon ju )?
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-07 22:03:30 följande:
    hade tänkt mej den gröna farfars tröjan eller blockranden från Po.P det lär väl passa bra till? vill att dom ska matcha varann på syskonbilden
    Tänkte också på blockranden men är inte den väldigt mycket klarare grön och inte lika dimmig som tunikan/kläningen ? Farfarströjan borde ju bli perfekt...
  • philmKarin
    solida skrev 2007-10-08 17:33:45 följande:
    Jag fick förresten 310 kronor för min molnoverall på tradera...!
    Whee... när var det och vilken storlek var det?
  • philmKarin
    josse82 skrev 2007-10-09 09:14:11 följande:
    Usch på mig, förlåt förlåt!!!
    He he... jag tror fy-kommentarerna var menade med glimten i ögat .
    Hoppades också på en extrem Mini Rodini-stöld
  • philmKarin
    Rokka Jill skrev 2007-10-09 10:09:52 följande:
    Jo men "huvudmolnen" ifrån meandi är ju med Blått bakgrund.Vist de är VÄLDIGT lika molo med. Men tänk efter, hur ofta har barn inte haft prickiga kläder? spec 80 talet?molo har heller inte funnits länge...
    Men molnen med brun bakgrund kom ju innan de med blå bakgrund...
    Jag har som av en slump på mig det bruna mammalinnet med moln och rosa kantband idag och jag tycker det är kusligt likt Tyras molnoverall här brevid
  • philmKarin

Ja eller hur - Bryr mig inte om vad kläderna kostar bara de är snygga Handlar ÖVERALLT från Coop till Burberry...

• philmKarin

Jag är så lycklig för jag har kommit på att jag kan kombinera den beige/bruna blockrandiga po.p-tröjan med de bruna velourisarna och den lila/bruna blockrandiga med de lila velourisarna .
    (Vet inte om alla matchnings-fanatiker ryggar tillbaka nu men jag tyckte det passade tillräckligt bra ihop iaf )

• philmKarin
    LillaÄrtan skrev 2007-10-09 23:06:11 följande:
    Lite ny shopping i bildtråden Köpte även hängseljeansen, men dem passade inte, för smala i midjan & på tok förlånga i benen!
    Vilka fina randiga tights... Har inte sett några randiga på mitt Lindex, ska ju finnas lila också har jag för mig ?!?
  • philmKarin
    Snorky skrev 2007-10-09 23:09:50 följande:
    jag kör också de lila plyschisarna till den lila/bruna blockrandiga... supersnyggt, o ännu snyggare är det med svantröjan till lila plyschisarna!!!
    Ja just det . Har ju haft de bruna velourisarna till den rosa uggletröjan men inte tänkt på svantröjan ännu - Den kombinationen får det bli imorgon, tack för tipset
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)