Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hoppas på både Lindex-kuponger och Po.p-inbjudan idag då... Kanske hittar mitt borttappade tradera paket hem till mig också.

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin

Idag hade de halva reapriset på min Kappahl så jag köpte en velourjacka för 35 spänn och sen hittade jag en av de röd/rosa randiga velourjackorna med stjärna på som saknade byxorna som ska höra till. Butiksbiträdet sa att jag skulle få jackan för 69kr (ist för 149 för jacka + byxor) så jag slog till. När jg kommer till kassan så slår kassörskan in tröjan som reaplagg = halva priset vilket betyder att jag fick 2 velourjackor för 69 spänn .

Är det inte dags för rabattkuponger från Kappahl också... har spanat in några andra saker där också .

• philmKarin
    mollan nu skrev 2007-10-17 13:53:20 följande:
    fick kappahl kuponger i måndags
    Men . Fast hur vet de på Kappahl att man handlar - de har ju inget bonuskort utan kör med Medmera ju... Brukar ju alltid få kuponger från dom.
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-17 13:55:10 följande:
    jag tycker man får kuponger därifrån hela tiden! men jag brukar aldrig handla där..men du kanske fortf handlar på baby avd för dom kan jag hålla med om har finare saker
    Nej jag brukar inet tycka om deras sortiment heller, inte ens baby... Men jag vill köpa lillans favoritbyxor i större storlek och dessutom har jag hittat snygga långkisar/pyjamasbyxor i 2-pack.
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-17 15:57:11 följande:
    finns det på baby eller för större barn tro? hur ser snygga lånkisarn ut?
    De fanns i tre olika färger tror jag, ena 2-packet var helbruna/gula med djur sedan fanns det nån lila/grön och nån tjejig kombination... Dom är inte supersnygga liksom men jag tyckte om den gula färgen .
    Sedan vill jag ha tjejens brunrutiga baggybyxor i stl 80 också för dom är så coola på henne...
    http://www.o.mine.nu/Tyra/Download.aspx?AlbumID=64&Page=0
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-17 15:57:11 följande:
    finns det på baby eller för större barn tro? hur ser snygga lånkisarn ut?
    ...dom var upp till stl 80!
  • philmKarin
    Anna Conda skrev 2007-10-17 16:01:19 följande:
    Kan man "uppgradera" sitt klubbkort till kredit (vill ju ha bonus ). Och är det avgifter på kreditkortet? Tack på förhand
    Det har jag också försökt göra... ringde till kundtjänst men fick först vänta jättelänge och sen när jag kom fram till kreditkortsdelen så sa dom att jag fick ringa igen och välja vanliga kundtjänst. Jag ringde igen och valde kundtjänst och när jag äntligen kom fram där så sa dom att jag skulle valt kreditkorts-tonvalet... då orkade jag inte längre
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-17 16:13:21 följande:
    söta bilder.. byxorna påminner ju om dom som finns på på Lindex nu
    Ja fast utan rosa inslag... Har dom också men jag tycker bättre om Kappahlsvarianten faktiskt.
  • philmKarin
    solida skrev 2007-10-18 13:02:20 följande:
    Var det inte nån här inne som letade efter ett sånt här set?www.tradera.com/Set_med_jacka_och_byxa_med_st...OBS! EJ min auktion!
    Det var jag - fast jag vill ha det i rött
    Anna2barn skrev 2007-10-18 13:08:59 följande:
    Sånt set har jag köpt i Ullared på Gekås för 119:-
    NÄ, va orättvist, fanns det i flera färger??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)