Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

2007 Mamma skrev 2007-10-03 19:46:48 följande:
    Jag tror att det fanns ngn liknande iaf på LINDEX i Arninge. Den va brun iaf men tittade inte så noga eftersom jag inte skulle ha nå´n.
    Men varför får Arninge in sakerna innan Täby C Skrikandes.
    Jag var ju i Täby C och letade nyheter i förmiddags utan resultat så jag sket i att gå in på Lindex när jag var i Arninge på eftermiddan *morrar* - Jag vill ju också ha sniglar
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin

Ånej... ser nu i bildtråden att den bruna snigeltröjan är ännu snyggare än den lila... Jag som redan shoppat så mycket.

• philmKarin
    Mstery skrev 2007-10-04 00:04:01 följande:
    Måste bara tipsa om dom här jag köpte på kappahl i brunt /turkos för 99kr
    Den tänkte jag också tipsa om Fanns i rosa/ceriserandigt också.

Sedan hade Kappahl fått in ett par coola svarta manchester-baggy byxor med snygga sidofickor stl 62-80 tror jag gissar att de kostade 129kr.
  • philmKarin
    Snorky skrev 2007-10-04 10:19:53 följande:
    men du får nog inte byta till kattskallen för de finns väl inte på t3b2?? såvida du inte har kvitto på att du inte köpt 3 plagg samtidigt. De var jättekinkiga på det när jag skulle byta, men sen när hon såg att båda byxorna var från t3b2 då gick det bra. Här har resåren också vridit sig i tvätten, men jag är noga att vrida tillbaka det efter varje tvätt, annars är det kört. Irriterande ändå. Jag funderar på att sy fast resåren på alla de byxorna vi har...
    Fast om det är fel på byxorna tycker jag hon ska få välja ett nytt par i samma prisklass! Annat är det ju om man bara vill byta byxorna - då får man ju välja ett nytt par från t3b2 sortimentet.
  • philmKarin
    annie dark skrev 2007-10-05 22:17:09 följande:
    www.annadahldesign.sesyr skitsnygga velourisar som påminner om me&I.en tjej på tradera syr bodysuite, liknande deras med turkosa hjärtat, tar 129 kr, ska beställa ett par till lillan.
    Oj va snygga saker hon syr - vad heter hon på Tradera?
  • philmKarin
    milimina skrev 2007-10-05 20:35:10 följande:
    jag har köpt två par från tjej i 86 men de är för stora än. junior är inte så rund... vi har problem med många byxor, men meandi sitter alltid som gjutna.
    Velourbyxorn med stjärna på i stl 74 ramlar också av min lilltjej men tack vare att det var dragsko/snören i midjan på storflicksbyxorna så kan Tyra ha dom och de sitter superbra. Tidigare var jag kär i little star velourisarna och ville inte att hon skulle bli större än stl 80 men nu är jag så glad att de här nya byxorna kommit. Mitt Lindex hade dessutom fått in en massa nya bruna dessutom så jag funderar på att köpa upp mig på de 2 nästkommande storlekarna också .
  • philmKarin

Åh va snygga omlottklänningarna va! Ska försöka få mamma att sy en sån till Tyra .

Fluffdesign har jag ju sett mången gång på Tradera. (Tror att det är Zvartaliljans dotter som modellar namnbyxorn på några av hennes bilder förresten )

• philmKarin
    milimina skrev 2007-10-06 09:14:39 följande:
    ja jag är jätteglad att det är dragsko på de större byxorna!! för då kommer han ju kunna ha dem öven om de är lite stora just nu är de för långa dock och även om jag skulle vika upp dem så slutar det alltid med att han springer runt med dem runt fötterna... så vi väntar har ju två par meandi-byxor så länge
    Dom är på tok för långa för Tyra också men det funkar om hon har mockasiner eller pippilotta tofflorna på sig... så det har hon
  • philmKarin

Aha... hur då hundar all over, typ som tax-tröjorna?

• philmKarin
    Lindadjo skrev 2007-10-06 21:22:29 följande:
    Ser att det diskuteras lite om alternativa velourbyxor, de med hängslen. Jag har de bruna från Lindex som jag älskar... och så har jag försökt mig på att sy egna oxå, så här blev det resultatet. Dock lite stor än, det är till en 3-åring, och modellen är bara 18 månader, men med resår i benslut funkar det ju ändå.Klickbar bild.
    Snyggt!! Var hittade du mönstret?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)