Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

milimina skrev 2007-10-10 09:00:54 följande:
    ja alltså skulle vi nu få en tjej så skulle den ungen bli så fruktansvärt bortskämd att det inte finns!! makens kusiner har bara pojkar och ska inte ha fler barn, svärfars bio-barn har också bara pojkar och ska inte ha fler barn, så alla liksom hoppas på att vi ska kläcka en flicka. jag både vill och inte vill, är lite rädd för att det kommer bli för mycket stoj kring det isåfall. men vi får väl se om det händer sorry för ot!
    Men visst är det lite hemskt ändå? Jag tyckte iaf att det var skitjobbigt när vår dotter fick 20% av uppmärksamheten och min systers son fick de andra 80%. Vad hände liksom? Varför skulle hon straffas för att hon var "en i mängden"? Nu är det inte så längre, som tur är, nu är de 2,5 och härliga individer som för all framtid kommer få fira födelsedag samma dag :)
  • snigelina
    mollan nu skrev 2007-10-10 09:08:18 följande:
    Mer OTJag har fem syskon: 3 bröder och 2 systrar så mina päron lyckades perfekt med 3 av varje.
    Vi har också lyckats perfekt
  • snigelina

Jag tipsade ju om plyschbyxorna i webbutiken igår och nu är det redan rejält utplockat bland storlekarna! De borde verkligen inse att de är populära och ha större lager

• snigelina
    Zvartaliljan skrev 2007-10-10 09:29:23 följande:
    Här är också en tjejsläkt. jag har 4 systrar, min mamma har tre, min syster har tre flickor och jag har en Jag tvekade inte en sekund på att jag skulle få en flicka Det finns en pojk i detta tjejträsk och det är min bror, som är äldst av alla, STACKARN! Jag hoppas verkligen att min ena syster (som är gravid nu) får en pojk. Det skulle göra min pappa överlycklig! Och ja, den pojken skulle verkligen bli bortskämd!!
    Vad olika man tänker. Jag tror inte min pappa bryr sig öht om han får barn/barnbarn som är flickor eller pojkar. Just mina föräldrar behandlade inte barnbarnen olika, trots att min syster fick den, av många andra, hett efterlängtade pojken. Hade de gjort det hade jag blivit riktigt, riktigt ledsen, det räckte liksom med att andra gjorde det.

Min sambo har heller aldrig haft någon som helst önskan efter en pojke, som tur är
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2007-10-10 10:06:52 följande:
    nej jag tror inte att mina föräldrar kommer skämma bort denna pojken (om det blir nån) mer än de skämt bort Maia (vilket är ordentligt!) Men han skulle nog bli mer bortskämd av andra än vad Maia blivit som fjärde flickbarnet i rad här (Nionde i rad i hela familjen). Tyvärr tror jag att det blir så. Många skulle nog tycka synd om honom också, som med min bror. Inte lätt o bara ha flickor o umgås med
    Nää, många flickor blir det Fast Stella och hennes kusin A är väldigt tighta nu, man undrar hur länge det kommer hålla i sig. Hittills har de fått fira födelsedagen tillsammans också, vi får väl se hur länge de står ut med det. De blev iaf väldigt uppmärksammade på BB *s* Kusiner födda med 6 timmars mellanrum. Könet och typ 100 g skiljde dem åt bara
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2007-10-11 08:07:56 följande:
    hihi, likadan klänning, men föremålet inuti är ju inte samma! Har oxå bara sett den där tröjan med cirklar i rosa med brun o vita cirklar. Jättefin är den, med bruna muddar o bruna sömmar!!
    Är det inte orange sömmar?

Måste nästan titta efter den tröjan igen. Hade ju tag i en som hade så sprucket tryck.. Nån annan som upplevt det? kanske var ett måndagsex.
  • snigelina
    mollan nu skrev 2007-10-11 08:39:22 följande:
    trycket har blivit jättefult nu efter två tvättar. Sprucket och grådassigt.
    Vad tråkigt! Men då vet jag iaf att jag inte ska köpa den tröjan iaf, då slipper jag fundera.. (och ärligt talat så är det inget av barnen som behöver den heller..)
  • snigelina

Ta 3 betala för 2 på Fix i webshopen, kanske i butik också?

• snigelina
    LillaÄrtan skrev 2007-10-11 13:22:38 följande:
    Någon som har tips på nån mysig filt till bebis?Tyckte inte Lindex filtar var sådär supermysiga...
    IdaTs verkar jättemysiga! Ganska dyr förstås.. Finns på www.1klass.se
  • snigelina
    LillaÄrtan skrev 2007-10-11 13:36:56 följande:
    Ja i den priskallsen tänkte jag mig. 250-300:- men inte för nån tråkig bummulsfilt kanske..... Nej, den var ju dötrist, vill ha en gosig och mjuk!
    Okej, jag gillar ju IdaT-djuren, men det behöver ju inte alla göra förstås. Plastisock har också fina filtar, men även det är tråkig bomull. Fanns även andra filtar hos 1klass, tex med Barbafigurerna.

Me&Is filtar är också tråkig bomull eller något åt det hållet, så de behöver du inte fundera på
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)