Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tillbaka från lite Lindex-shopping Det blev en lila och en brun snigel-tröja till småtjejerna, samt lite baströjor från t3b2. Fyra tröjor till stortjejen (lila m ugglor, rosa m stjärnor/hjärtan, helsvart och orange m ugglor i träd) + tre par strumpor (hon har helt tomt i sin strumplåda! Förvånad). Ja, lilltjejen fick också tre par strumpor

Sen blev det en plyschoverall och tre  molnbodies från baby också!

• snigelina
    Line80 skrev 2007-10-04 11:46:25 följande:
    det va ingen dålig shopping jag längtar till imorgon då jag ska ta mej en shoppingrunda efter jobbet.. hoppas bara att allt finns på den Lindex jag ska till och att snigeltröjorna kommit in där.
    Nää, fast ganska billigt ändå Reklamerade ett par noppiga tights också och hon morrade lite eftersom jag inte hade kvittot, men det gick bra ändå. Fattas bara annat när man storhandlar så
  • snigelina
    jaj86 skrev 2007-10-04 11:49:38 följande:
    hej alla!! jag är bara i vecka 13 men var inne på lindex igår och köpte lite. är ju sååå kul!! och lindex verkar faktiskt vara bäst på babykläder, iaf i min stad. finns bilder i mitt galleri om någon vill se.
    Grattis till bebisen! Vi har också en aprillis, som Line, fast hon är en dag äldre än Lines son Vi bor i samma stad, såg jag!
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-04 14:05:55 följande:
    men gud va snygga hängsel jeansen va.. åhh nu kommer det ju en massa nytt man vill ha hela tiden..
    Fast de är inte nya. Här har de funnits minst 1,5 månad. Har tittat på dem jättemånga ggr Skulle vilja se en bild där de används..
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-04 14:17:34 följande:
    jasså då har jag missat dom för här har jag inte sett dom i nån av sthlms butikerna iaf
    Här hänger de ganska inklämda och vikta dessutom Förvånad så de är ganska lätta att missa. Jag är mycket tveksam till om min 5-åring vill ha dem, tyvärr..
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-04 14:37:02 följande:
    jag är oxå tveksam till om min 5 åring vill ha sånna... men man kan ju allid köpa hem å tesa annars e det ju bara lämna tbx
    Du har rätt! Hon har börjat gilla jeans nu iaf, ett steg i rätt riktning! Fram tills nu har hon alltid velat ha mjuka byxor. Annars kanske 2,5-åringen kan få dem istället.. hmm..
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-04 14:49:43 följande:
    min dotter har fram tills nu bara velat ha klänning eller kjol så det är skönt att nu även byxor accepteras när det börjar bli kallare.. jag älskar hängselbyxor men sonen 2,5 år kan inte ha det längre då han precis är blöjfri och det blir oftast bråttom på toabesöken så det blir bökigt med sånt som inte går fort att få av.men dom där va ju riktigt snygga att nog min 5 åring kan tänkas vilja ha dom.
    Ja, Nora vill helst också ha kjol och klänning, förstås, men plyschbyxor har funkat. Nu händer det att hon själv väljer jeans och det är kul! Får nog visa henne bilden på byxorna!

Stella är också blöjfri men har varit det ett tag, så det ska nog gå ändå. Det funkar iaf med plyschhängslebyxorna.

Åh, suck. Varför köpte jag inga sånna byxor idag?
  • snigelina
    Nifelheim skrev 2007-10-04 14:55:48 följande:
    hmm är det ngn mer som har haft problem med att tvätta stjärnkläderna? Min body fick rosa stjärnor trots att jag tvättade enligt tvättrådet.
    Du är inte ensam, frågan har varit uppe förut, fast då har de andra tvättat med fel färger. Tvättade du det med vit-tvätt?
  • snigelina
    Emmsan skrev 2007-10-04 17:38:37 följande:
    kikar in här o måste bara få fråga en sak.. brukar inte handla p å¨lindex men idag hittade jag en ljuvlig retro tröja i brun orange med sniglar på... saken är bara den att jag köpte den till mina killar även om den hängde på tjej avdelningen  men tycker ni den är "flickig"
    Nej, den är helt unisex.
  • snigelina

snigeltröjorna finns i webbutiken nu

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)