Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Vi tvättar också i tvättstuga. Det blir alltid en ljus maskin med allt som har vitt som ljusaste färg (denna maskinen ser ju rätt blandad ut, minst sagt ). Sen tvättar vi rött/rosa/orange/lila ihop och så en med mörkt. Eller ja, det blir mer än en förstås, när vi är fem i familjen.

• snigelina

Ännu en tur till Lindex är avklarad! Hjärttunikorna i hängslemodell hade kommit in i ytterligare en färg.. aaaaah! De kan ju inte ha TRE var.. eller? Köpte dem iaf, så får jag se vilka färger jag ska behålla egentligen.

Hittade den bruna babyoverallen i velour och köpte en till dockan

• snigelina

Två nya bilder i galleriet om någon vill vara vänlig och lägga upp i bild-tråden (ej den orange/bruna)! Storlek, pris etc står under bilderna.

• snigelina
    Zvartaliljan skrev 2007-09-27 11:05:16 följande:
    Snigelina - Hittat något fint till Maia?
    Jaaaa
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-09-27 11:36:43 följande:
    Snigelina:Superfin tunika!Inte lika mycket julkänsla denna gången Aweee, dockan
    Den är liiite stor på dockan, men det funkar. Detta är en liten Rubens-docka, har planerat inköp av en stor och på den kommer den nog passa perfekt!
  • snigelina

LillaÄrtan - Har de lila baströjorna kommit in nyss hos er?

• snigelina
    LillaÄrtan skrev 2007-09-27 13:58:39 följande:
    Det är ingen baströja Den har nån ful prinsessa eller nått på sig... Hmm.. Men den funkar iallafall undre tunikan
    Äsch då! Jag kom på att jag måste köpa lite tröjor att ha under hjärttunikorna. Sa till femåringen att hon får välja om hon vill ha den orange/bruna eller lila/cierse/gröna, men hon ville ha båda förstås Hade ju tänkt att hon och lillasyster skulle få varsin av dem.
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-09-27 20:29:56 följande:
    nån mer än jag som ska till stinsen imorrn å shoppa på Lindex erbjudandet?!
    Nej, men jag är avundsjuk
  • snigelina

Line - Såg du om plyschoverallen fanns i 50? Ser att du köpte den där rosa tröjan som jag funderade på att köpa häromdagen, men lämnade till expediten i kassan istället *s* Gillade inte att trycket var så sprucket..

• snigelina
    Line80 skrev 2007-09-28 13:27:47 följande:
    nej plyschoverallen finns inte mindre än 56.jag köpte den till min bästa kompis son, tror han kommer bli såå fin i den eftersom jag inte har nån liten att handla själv till 
    Hehe, ja, vi köpte ju en till dockan. Den är såå fin
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)