• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • tjejk

199kr

Rubia skrev 2007-09-14 11:26:48 följande:
    Får man fråga vad en ny kostar i affären (om man nu har möjlighet att få tag i en)?
  • kornelia

Är det någon som sett de här ballerinainneskorna de fått in i gammelrosa plyschmaterial med halksula. SUPERFINA!
    Jag ska in till stan o se om de har dem där, hade slut på gallerian i min dottres storlek. Bra inneskor till dagis, lite roligare än de vanliga "sockiplasten"

Vill ha tips på nya fina kläder från Lindex.
    Min lilla har velourbrallorna o ett antalt vanliga mjuksiar o kanintights med röd/rosa tunika. Vill ha lite tips hon är 2,5 år o drar strlk 98´...

• tjejk

Såg att de aldrig haft stjärntights och body i stl 80 på nätshoppen men visst finns det eller har jag bara inbillat mig det?
    Har för mig att någon la ut en bild på en jättegullig unge i just de kläderna hmmm
    Någon som vet

• kotten75

Ugglebodysarna från Lindex är ju bedårande tycker jag. Även pyjamasarna med elefanter på!!!

• zasata

199. men såg att du fått svar

Rubia skrev 2007-09-14 11:26:48 följande:
    Får man fråga vad en ny kostar i affären (om man nu har möjlighet att få tag i en)?
  • snigelina

Vad tror ni - blir det en rabattkupong på ett helt köp när nästa kupong kommer? Det brukar väl vara en på hösten och en på våren, eller minns jag fel?

• kotten75
    snigelina skrev 2007-09-14 11:38:15 följande:
    Vad tror ni - blir det en rabattkupong på ett helt köp när nästa kupong kommer? Det brukar väl vara en på hösten och en på våren, eller minns jag fel?
    Just det... Det har inte slagit mig. Bra tänkt!
  • tjejk

Kan det inte läggas en separat bildtråd? Är så jobbigt att leta igenom alla sidor för att hitta bilderna.

+

• lollypop
    tjejk skrev 2007-09-14 11:45:06 följande:
    Kan det inte läggas en separat bildtråd? Är så jobbigt att leta igenom alla sidor för att hitta bilderna.+
    HÅLLER PÅ ATT JAGA BILDER SOM JAG SKA LÄGGA (LÄNKA TILL) I TS !!!

ÅTERKOMMER SÅ FORT JAG ÄR KLAR...
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)