• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • skrattmaja
    mollan mu, velour ugglatröja??? hur stor?? det låter supermysigt!!!
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Cajsan

Var på Lindex i "stinsen" idag och de byggde tyvärr om, så jag hittade ingenting! (De brukar ha ganska mycket kvar annars!)
    Är sugen på hängselvelourisarna! Visst fanns de på pojkavd från 86?
    Köpte istället en grön plyschoverall på Exit som är randig i 2 olika nyanser, fodrad med tyg. Funderar på att ha den innan det är dags för fleecen, men det kanske var ett onödigt köp! Kunde bara inte låta bli!

Aprilia: Åhh vilken snygg mössa till, vart är den köpt?

• 0Love0
    pusselbitar skrev 2007-09-14 13:04:48 följande:
    Jag har för mig att jag läst i den här tråden att det skulle komma mössa och vantar till molnoverallen. Är det någon som vet om det verkligen är sant eller är det bara ett löst rykte? Jag frågade på en lindexbutik igår men kvinnan jag frågade såg ut som ett frågetecken när jag nämnde det. Visserligen kunde hon inte förstå vilken overall jag menade även om jag sa den bruna med moln hela tiden. Hon ville veta om det var en pojk eller flickoverall och jag envisades med att säga unisexoverall. När hon sedan hittade den så sa hon flera gånger "det är en flickoverall".
    Faktum är att på vårt Lindex hänger den på flickavd!
  • solida

För nåt halvår sen hörde jag att lindex skulle börja med en unisexavdelning där alla plagg hänger efter storlek och inte efter kön... Nån som vet vad som hände med det?

• Cajsan

solida: ahaah...det var helt kaos på den lindex - får kolla någon annanstans!

• Cajsan

solida: tänkte på det idag oxå - har ingen anning! Det verkar inte genomfört iaf!

• lollypop
    Vill bara tacka för bidragen till BILDTRÅDEN!!!
    Jättefina bilder!!!

Fortsätt ösa på...
  • kotten75

Jag ska försöka lägga in lite fler bilder i helgen, men har dem på hemdatorn o är ju på jobbet nuuu...

• lollypop
    Alexa:

Äppletröjan ser mycket finare ut på bilden med din son än när man tittar på den på hemsidan!!! Jättefin!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)