• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    Morty skrev 2007-09-15 23:02:46 följande:
    Fast jag har hört att det inte är bra att ha det i skor för då 'fastnar' strumpan och foten kasar runt. Det var i någon skoaffär de sa så. Fast det kanske bara är en av dessa 'myter' man hör!!!???
    det stämmer, man ska inte ha strumpor eller strumpbyxor med halkpluttar i skor för dels så kyler själva halkpluttarna och sen eftersom de tar emot så kan tårna vika sig etc, så de flesta butiker avråder ifrån att ha halksockor i skorna.

Såhär står det på pop´s hemsida: Vi rekommenderar inte halkstrumpor i skor. Förutom att barnets tår lätt viker sig, så blir det dessutom kallt. Istället föreslår vi att du använder ullstrumpor vid kallt väder, eller bomullsstrumpor när det är varmare
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • adrenalin

idag har jag shoppat diverse saker på lindex... tex lite saker med stjärnor på. ser fram emot morgondagen då jag får prova på mina två små barn

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Aprilia
    lillronya skrev 2007-09-15 22:56:49 följande:
    Ni som är på Lindex betydligt oftare än bonnen här. KAn inte ni hojta till om det dyker upp nån rosa molnoverall. Då måste nämligen bonden ta sej till stan.
    vaddå ska det komma en till i rosa?
  • MissJO

ååååååå va fin molnoverallen var!! såg den igår- de har verkligen såååå fina kläder på Lindex- love them

♥ *Théa* ♥
  • Sammet

Finns det någon fin höstjacka på Lindex nu?

• Änglatuss

måste joina! köpt overallen dock lite förliten men jag hoppas på lite kyligare höstkvällar nu så hon faktiskt kan använda den bara för att

annars gillar jag kläderna på lindex, så jag måste nog kika in här då och då!

• miniGrynet
    Morty skrev 2007-09-15 22:56:17 följande:
    Varför envisas de med att sätta pluppar under foten på strumpbyxor? (antislip) Hittade fina som jag ville köpa till dottern på Lindex, men så såg att där var pluppar. Då faller de bort direkt. Kan förstå att de har så på baby, men inte på de 86 - 122.
    Jag eftersöker såna på baby-avdelningen, men där finns det minsann inte!
    Dottern kan ju inte gå utan såna då halkar hon bara, så hon får ha små strumpor med halk-pluppar på utanpå.

Så jag blir bara glad!

Gör det nåt då, om dom sitter där menar jag?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • pucken

familjen söderström
    vad har din tjej för storlek egentligen? overallen är ju i 80, men är den stor i storleken? för jag vill haaaaa en till min son, men han är liksom mellan 80 och 86, vet inte om jag kan trycka ner honom i en

• Änglatuss

pucken
    hehe, fanny har 86/92 faktiskt, helt otroligt att hon passa i storlek 80! Jag chansa, tänkte vi får förhoppningsvis fler barn men hon kunde ha den

jag tycker den är stor i storleken, fanny har 86/92 annars i vanliga kläder, såg att hon kunde ha en annan jacka som hon hade förra vintern också!

• lollypop
    pucken:

Den är INTE stor i storleken, som overaller (ytterkläder) brukar vara!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)