• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

josse82 skrev 2007-10-05 11:56:36 följande:
    Åh,men inte kan man ha för mycket kläder!!!
    näe... det går inte! Det är mitt motto
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

jag var på Lindex idag, men letade ihjäl mig efter snigeltröjorna. Fanns inga jag kunde se på stan i Örebro iaf... O nu tog gubben bilen o åkte till Västerås så nu sitter jag här o grämer mig för att jag inte kan åka ut till Marieberg!

• Snorky
    lottizm skrev 2007-10-05 12:47:34 följande:
    en liten fråga till er lindex-fantaster-säljs inte stjärnkläderna längre?? jag bor i Spanien och tänkte inte på att jag kunde beställa dom i internetbutiken så nån hämtade ut det åt mig utan tänkte vänta och köpa själv när jag åker till Sverige.. men nu finns dom inte kvar i internetbutiken! har dom redan slutat sälja dom?
    det finns fåtal storlekar kvar i butikerna, men det är urplockat. Såhär blir det direkt på Lindex om man inte köper i princip direkt när det kommer i butik. De får sällan in kläderna igen, lite i basicsortimentet kommer åter, men inte annars. Vissa storlekar tar slut på bara några få dagar.
  • Snorky
    milimina skrev 2007-10-05 17:22:42 följande:
    snorky,har du sett snigeltröjorna hos oss än? jag var in idag men såg inga, det är dock ingen garanti för jag hittar aldrig nåt inne i butiken i stan fast det finns där. jag ser det helt enkelt inte
    nä, jag var också in idag utan att hitta de. Skrev det ett par inlägg upp! Då borde de alltså inte finnas om vi har letat båda två! Jag funderar på en tur till Marieberg i helgen om jag får en stund över... de brukar få in tidigare där, eller om de är bättre på att plocka upp?!?
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-10-05 19:47:55 följande:
    Såg också snigeltröjan idag! Sååå söt! Blev inte imponerad av molnbodysarna ens nu när jag sett dem "live". Så dom hopparjag över!
    nä, samma här... molnbodysarna imponerar inte på mig heller... dessutom har vi så mkt kläder i den brunorangea kombinationen... det börjar bli tjatigt... kan de inte hitta på nåt nytt?!?
  • Snorky
    gosmamman skrev 2007-10-05 20:06:04 följande:
    herregud, jag fattar inte att man kan lägga såmkt pengar på dessa byxor när man kan hitta nästan identiska på Lindex för under 100-lappen.www.tradera.com/_NYA_plyshbyxor_fran_meandI_m...
    nä, det förstod jag inte heller tills jag hittade de orangea och de var jag bara tvungen att beställa!! Men nä, inte ett par bruna som det finns på lindex, inte en chans! Jag bryr mig inte om vad det står på lappen i byxan direkt.
    Sålde föresten mina bruna me&I- hängselbyxor med hjärta i rumpan... använda 1 år, för 250:- på tradera! Jag gav 200:- för de!
  • Snorky
    milimina skrev 2007-10-05 20:29:17 följande:
    tja, har man ett barn som man kan lyfta ur lindexbyxorna men som meandi sitter inte bara kvar utan helt perfekt på, så... köper dock bara direkt från meandi = billigare än traderahypade exemplar.
    men har du testat de på tjej?? de är mkt tajtare i midjan än de på baby. Jag har köpt i stl 86 till Mio, de är lite långa men funkar helt klart bättre än stl 80 på baby.
  • Snorky
    Kaordisk Mamma skrev 2007-10-08 10:31:19 följande:
    Kan man köpa snigeltröjan till en pojke och ska man i så fall gå upp en storlek? Tänkte om modellen är typ tajtare än en vanlig t-shirt eftersom den tydligen är en flicktröja...
    ja, det bör man göra. På de tajtare tröjorna från flick (vilket över lag de flesta är på tex lindex o hm) så måste jag alltid gå upp en storlek till skillnad vad jag köper på pojk! Ändå har jag en SMAL pojke så det är inte pga att tröjorna har smalare passform, utan jag tycker de tom är kortare i ärmar o så.
  • Snorky

Jag föredrar helt klart smalare passform på honom, eftersom andra tröjor lätt blir som hus på honom!

• Snorky
    Milla med killar skrev 2007-10-09 12:26:42 följande:
    Är det nån som köpt veloursnickisarna på nätet? Fasiken hittar dom inte här i stan.
    de finns både på Marieberg o i stan... dock såg jag de mest i stora storlekar på stan i fredags, Marieberg vet jag inte för det var ett tag sen jag var ut där. Men köpte där för ett par veckor sen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)