• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Det gick utmärkt att använda kupongen jag fick på mailen flera gånger! Jag var in o handlade 5-pack cars-kalsonger idag med den!  De sa ingenting! Så nu ska jag skriva ut fler o ha i väskan ifall man springer på nåt intressant i nästa vecka!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Bellan85 skrev 2007-10-19 15:38:51 följande:
    Tjingeling! Ska ha tillökning i familjen som är beräknad den 30/12 så det är ganska kallt ute.. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Tro ni denna overall är något att köpa eller ska man satsa på en annan ? Tyckte den såg riktigt varm ut.. Ska man ta en 56 eller 62.. :-S Såå svårt det här med inköp av vinterkläder..
    Den blir nog bra. Det spelar ingen större roll vad man har faktiskt, eftersom de ligger nerbäddade när de är så pass små. Fick själv en decemberpojk förra året o vi hade först en teddyoverall i stl 56 o en fleeceoverall i stl 62. Enligt mig behöver man oftast två för annars blir det tokstort i början, dels är det inte snyggt med tokstort o sen blir det jätteknasigt i babyskyddet.
  • Snorky
    philmKarin skrev 2007-10-19 16:47:49 följande:
    Du måste få dom på mail tror jag... Frågan är om det står samma nr på alla mailkuponger isåfall kan man ju skicka mailet vidare till...nån.
    det är samma nummer, jämförde min med snigelinas!
    Familjen Söderström skrev 2007-10-19 17:33:22 följande:
    snigelinakan man bara skriva ut den där?
    japps bara att skriva ut hur många som helst o använda, kanske inte samtidigt dock. Jag använde en igår o en idag! O fler lär det bli!
  • Snorky
    jojoa75 skrev 2007-10-19 18:51:39 följande:
    Vad är det för uggletröja i velour ni snackar om? Finns den i bildtråden tro?? Bland allt snacket?
    lollypop skrev 2007-10-19 18:53:59 följande:
    Den bruna med en stor uggle-applikation mitt fram!
    är det den på t3b2 ni menar!?? Jag kan lägga in bild på den... köpte min till sonen i augusti... eller finns det fler?!?
  • Snorky

Djurtunikorna är ju bara för söta. Jag såg något liknande på kappahl idag fast på baby o i body + byxor. De såldes i 2-pack 99:- och i två olika färgnyanser. Jag var jättenära att köpa de... MEN min lillkilles garderob svämmar över! Men vem vet... jag kanske ändrar mig!

• Snorky
    lollypop skrev 2007-10-19 19:56:23 följande:
    Det är den vi menar ja!Men här är den inte på T3B2
    jasså, är det en sån de flyttat också?? jag har iaf köpt den på det.. men som sagt.. det var i augusti
  • Snorky
    Squeezetoy skrev 2007-10-19 19:59:55 följande:
    Jag såg både grön och brun djurtunika idag. Väääääldigt retro. Själv letar jag snigeltröja, men den har inte funnits på någon av Lindexaffärerna här i stan. Jaja, egentligen behöver vi inte fler överdelar/bodys just nu, det är byxor som gäller. Hittade jättefina snickarbyxor i jeans, både på FIX och baby, men inte i rätt storlek Det går inte riktigt min shoppingväg... Tur jag kunde trösta mig med att hämta min egen vinterjacka som jag fick lämna på lagning efter jag använt en gång och en av tryckknapparna gick sönder. Men det är lagat nu och jag kunde mysa i den i höstblåsten.
    snigeltröjorna finns ju i webshoppen...
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-19 23:01:00 följande:
    snorky Erkänn att snigeltröjan är en klar favorit!! Dina killar är ju för söta

ja, som jag har trånat efter den! Fick äntligen fatt i den igår... så självklart skulle de ha den på sig idag!

Line80 skrev 2007-10-19 23:03:32 följande:
    dom där rödrutiga byxorna känns lite för punkiga för min smak samma sak med kjolen men jag känner att ju mer jag kollar in det i bildtråden så blir jag sugen att köpa det som julaftons kläder till mina troll.. åså hittade jag den perfekta tröjan att ha till byxorna.. men jag vet inte om jag gillar rutigt ju.. gahh va svårt. hjälp mej lollypop du kan väl visa upp lite modellbilder me dom
    jag har också fingrat... men jag vet inte... det känns inte riktigt som min stil! Kollade på den svarta skjortan med stjärnor också. Men mina barn använder typ aldrig skjortor mer än till fint... känns så onödigt... de har ju så många redan!
  • Snorky
    Månsi skrev 2007-10-20 08:21:12 följande:
    var också inne i går å hitta massa fint men sen när jag kom till marieberg lindex hade dom fått in massa nytt som inte fanns i stan då blev jag lite ledssen i ögan för pengarna sina vist men mycket fint var det..
    nyfiken... vad fanns det för nåt?? jag tänkte åka dit idag. tycker också det är lamt i stan
  • Snorky
    Månsi skrev 2007-10-20 08:46:55 följande:
    dom ny fina djurtrjörna ,finns i bildtråden,, byxor till den oranga å bruna med ringar..men myyyyyyyyyycket fintsprang bara över en snabbis på m-berg killen hade spunk håll i pengarna snorky vi tog en snabbis på nya jula också, men det var så mycket folk och värre köer än julrean.. behöver jag säga att vi gick ut
    ja, jag är rädd att det är hyseriskt där ute nu när nya coop o jula öppnat! Men jag skulle behöva åka till babyproffsen... jag har fått för mig att köpa ny vagn, igen! Måste bara provköra först... hihi! O då måste jag ju ta en tur på Lindex, men mer går nog inte mina söner med på... då får de också spunk!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)