-
-
wheee... idag ska jag shoppa
Fråga mig inte vad men jag ska iaf iväg o kolla läget!
Funderar på att reklamera den gråa gitarrtröjan också... för den är INTE snygg asså! Gitarrerna är helt spruckna, o avflagade på vissa ställen!
-
här får ni köpa molnbodies
http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=moln+body&catid=&county=&l_desc=
-
Nu har jag också varit o shoppat!
Den turkosa älgbodyn för 49:-, ett par muddjeans för 79:- på rea och sen köpte jag så söta ugglesparkbyxor i 2-pack till pojkarnas kusin som kommer i maj! Jag kunde inte bara låta bli!
På kappahl hade de 25% i hela butiken, de har precis byggt om o nu var det helt klart så de firade idag!Så det gällde bara den butiken (men på lördag är det väl i alla butiker??) Hur som helst köpte jag gul/bruna bodys o byxor med lejon i 2-pack för 99:-/st, en nasse-body för 89:- o byggarebob-strumpor (kommer inte ihåg vad de kostade men stora killen ska få de i julklapp), totalt 267:- blev det.
Fyndade en vit gitarr t-shirt på hm till mig för 49:- o 2-pack vantar med stjärnor för 39:50.
O sen var jag på leksaksaffären och köpte lite julklappar åt barnen för 500:- och även på akademibokhandeln rök 200:-! Men fick asmkt för pengarna på sistnämnda. De hade massa barnböcker 2 för 99:- och på det sen fick man 20% rabatt tom på lördag om man har medmerakort. Köpte 5 böcker! Så nu har jag kommit en bit på vägen med julklappar också!
Ska fota till bildtråden sen!
-
Det fanns ett par velourhängselbyxor på rea i stl 110 i Örebro på stan! Om nån är sugen o har vägarna förbi!
Annars reade de en hel del bäbiskläder... snygga sådana!
Synd att vi nästan hade allt redan!
I större storlekar på rean var det bara tråkkläder till pojkar, men fanns lite fina tunikor o sånt.
-
va?? det är massa rea nu... o har varit senaste veckan...jollydolly skrev 2007-10-25 08:32:48 följande:Varför är det aldrig rea på Lindex i Örebro ??
-
ja, på lördag, jag fick kuponger o info om det nu i veckan... kanske bara är för medlemmar? fast du kanske har medmerakort??philmKarin skrev 2007-10-25 15:07:10 följande:Har Kappahl 25% i helgen ?!? *hoppas hoppas*
-
det beror väl på vad man menar med bra grejer... vad man har för ålder o kön på sina barn, samt smak. Hade jag haft en flicka i stl 86 o uppåt hade jag hittat en del... o bebiskläderna tyckte jag var fina men sen får man ju ha lite tur med storlekarna.jollydolly skrev 2007-10-25 15:27:46 följande:Snorky: Var det på "bra" grejer alltså...
-
undra om det var det jag fick nyss som jag inte orkat gå o kika på än??annie dark skrev 2007-10-25 15:10:16 följande:KappAhl har 25% i helgen, endast lördag!Fick sms idag.
-
ja, du får ju typ dubbelt så mkt kuponger (emot vad som ramlar in med reklamen jämt)... o sen samlar du ju poäng överallt på tex kappahl, coop, akademibokhandeln etc o får checkar. Just nu får man väl 100:- i check bara man skaffar det... fast det kostar iof 100:- eller nåt??philmKarin skrev 2007-10-25 15:15:46 följande:Vadå för kuponger *nyfniken* Får man kuponger med medmera också... får väl skaffa det också då