• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-06 08:48:11 följande:
    God morgon allihopa Laddar nu som bara den...Har ätit gröt, druckit energidryck och 10 koppar kaffe och vässat armbågarna... Klockan 10.00 hänger jag på låset på Väla köpcentrum. Jag SKA ha en molnoverall idag!!!!!
    *asg* Samma här... MASSA kaffe slinker ner HELA tiden... *haha*
  • Alexa
    lollypop: Vi har ju nästan lika gamla barn ju...
  • Alexa
    Myris83 skrev 2007-09-06 08:51:40 följande:
    Men den finns inte ens på deras hemsida vad jag kan se...hmm?
    Allt finns inte där... Det är väldigt mycket som INTE finns där faktiskt... Tyvärr...
  • Alexa

Jag fick ingen molnoverall... Den hade KANSKE kommit ute på lagret... Men det var ju ingen som orkade gå dit åt mig...

• Alexa
    lollypop skrev 2007-09-06 12:11:05 följande:
    Vaaa!!!!!????? FY VA DÅLIGT!!! Tråkigt för dig! Men det kommer väl fler chanser
    Dålig stil tycker jag faktiskt... Men sen pratade jag med henne i kassan och hon skulle försöka norpa iaf en åt mig..
  • Alexa
    kidA skrev 2007-09-06 12:20:59 följande:
    ååhh jag har världens ågren.köpte ju en overall igår till min 1månaders baby.love väger över 5 kg nu o kanske är runt 56 lång.o jag tog en 68a för att de bara hade en 56a o en 68a.skulle ni valt en mindre? han når ju nästan ut med armarna i ärmarna.men benen ligger han ju mest o sparkar med där magen ska vara eg.men han kanske växer i den? han kan ju ha 62 i kläder redan o iom att overallen är lite liten i stl så kanske 68 är bra då? så han har ngt att växa i? VAD SKULLE NI GJORT? bytt till en 62a eller behållt 68an?
    Köp en 62:a oxå... Så kan du kränga den andra på Tradera sen..
  • Alexa
    kidA skrev 2007-09-06 12:26:01 följande:
    jag är fattig för tillfället. hade jag haft råd hade jag inte tvekat.
    Men då tycker jag du skall behålla 68:an.. Så kan han ha den hela hösten... Och det är ju kul...
  • Alexa

JIPPIIEEE!!! Nu har jag lagt undan en... Kanske borde ta två...??? Hmm...

• Alexa
    Line80 skrev 2007-09-06 14:19:06 följande:
    då kan jag dela samma glädje me dej
    Det är ju underbart... Och hon som jag pratade med var oxå helt lyrisk över dem...
  • Alexa
    Pasadena skrev 2007-09-06 14:20:35 följande:
    Snacka om farlig tråd. Vi triggar igång varann Bra för lindex
    Kan man luuugnt säga...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)