• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-09-10 12:33:05 följande:
    nu tjejer ska jag med ut på lindex shopping.. att velour brallorna har kommit i så många färger gör att jag absolut fick en anledning att inte sitta inne en sån här dag då man för en gångs skull blev ledig
    Härligt... Jag har NOG gjort dagens dos... Fast jag ångrar att jag inte köpte gitarrtröjan till sonen oxå...
    Får nog gå dit imorgon igen... Å då kanske det kommit nåt mer nytt oxå...
  • Alexa
    Line80 skrev 2007-09-10 12:40:28 följande:
    jag köpte ju gitarr tröjan till min son.. la in bild på han här igår.. men den kanske du missade då
    Men gud.. Det har jag inte sett... Nån aning om vilken sida den kan finnas på tro???
  • Alexa

Dom där muddjeansen blir jag ju galen på... Finns inte nånstans... Hittade den mörka varianten idag... fast i totalt fel strl då.. Såååå fina var dom...

• Alexa

En bild på Molotunikan hittar du på sidan 105...

• Alexa
    havre skrev 2007-09-10 14:19:33 följande:
    HOJ!! Kan någon länka en sida av den där moln overallen som alla pratar om, vill med ha den, verkar såååå mysig. Eller har någon ett kort på den att lägga ut???
    Kika i trådstarten...
  • Alexa
    KRAM skrev 2007-09-10 17:20:01 följande:
    Jag frågade Lindexpersonalen vilka färger som skulle komma i velourbyxor och då gick hon och kikade i pärmen och sa sedan att det BARA var svart och lila!!! De andra färgerna är det också ta 3 betala för 2? Finns det någon som har sett eller köpt typ röda, gröna eller är det hörsegen?
    Jag såg röda velourisar idag... Men dom var mer hallonröda än röda... Gillade dom lila bättre...
  • Alexa

Och dom ingick i tag 3 bet 2... Det var ju det jag skulle skriva oxå..

• Alexa
    Snorky skrev 2007-09-10 21:26:11 följande:
    Den här tråden är ju livsfarlig... det kommer sluta med en daglig promenad till Lindex! Iofs inte mig emot då jag har massa kilon att gå ner o det tar 1 h enkel väg för mig att gå! Så det blir rejält med motion! Morty: perfekt! Då ska det väl inte vara några problem för mig att få ihop 3 plagg kan jag tycka!
    Jag säger som dig... Denna tråden ÄR livsfarlig... Är ju på Lindex jämt.. Och typ 20 meter därifrån ligger Po.p... Så detta FL är HEMSKT rent ut sagt... Iaf för en shoppinggalen mamma som jag..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 21:41:26 följande:
    Jag var också en runda på Lindex idag... men blev superbesviken...  INGET KUL ALLS!!!
    Men du har ju redan köpt ALLT...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)