• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Oj vad knas det blev...

• Alexa

Här har vi honom med dom cooooola velourbrallorna... Inte den bästa bilden dock.. Men ni ser ju på ett ungefär hur dom ser ut..

• Alexa
    The Bumblebee skrev 2007-09-07 09:10:36 följande:
    Alexa:Jisses! Snacka om att kläderna kommer igen. Jag har ett par exakt likadana brallor (eller 2 par i olika storlekar) men de är från när jag själv var liten. Visst är det en liten ficka fram på dem oxå?
    Japp, en ficka där fram... Jag hade oxå såna när jag var liten... Just därför tycker jag det är lite häftigt att även mina kottar få ha såna..
  • Alexa

Han har minsta strl på sig... 86... Finns upp till 116 tror jag det var... 129:- kostar dom... Billigt och bra..

• Alexa

Och dom hänger på flickavdelningen...

• Alexa
    Fossing skrev 2007-09-07 09:29:56 följande:
    Någon som bor i Göteborg och "vet" i vilken affär det man kan hitta plyschbyxorna??Så grymt fina.. tyvärr är nog min dotter för stor & rörlig för att kunna ha molnoverallen annars hade jag köpt den direkt
    Såg dom på Kungsgatan i onsdags iaf... Fanns säkert i Nordstan oxå... Annars finns dom iaf här i Allum...
  • Alexa

Oj oj oj.. Vad det skrivs... Min butik som ligger typ 10 minuters gångväg härifrån är ju dösega... Inte ens plockat fram några molnoveraller här inte... Och inte "Molo".klänningen heller...

Medans butiken i grannkommun är HELT underbara och gör allt... Har allt och är så trevliga så det är inte sant...

Vet inte om jag skall shoppa dom där stjärnlånkisarna... Vad var priset på dom??

• Alexa

MÅSTE ha molotunikan till min 3 åriga lilla dam... Den är ju SÅÅÅ underbar...

• Alexa
    Smultronbullen skrev 2007-09-07 20:30:28 följande:
    Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)
    Njaee... Det beror väl på HUR STORT??? Min son som endast är ca 73 lång har jag faktiskt köpt storlek 86 till ibland... Endast för att det är den minsta strl på just det plagget... Så då får man bara vika upp ärmarna eller benen... Beroende på vad det är..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)