• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

snorky: åhh fin body! den prickiga har jag inte sett förut! Var den på tag 3? *vill ha* den gitarr bodyn är oxå snygg

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-09-11 22:20:17 följande:
    Snacka om att de är lite fula på lindex ibland. Jag köpte ju plagg från både baby o tjej basic-serie. Då sa hon i kassan att jag inte fick kombinera baby o från stora avdelningen, men pojk o flick gick bra att kombinera. Då drog jag en vit lögn om att det har gått bra förut. Då frågade hon en annan av butikspersonalen och hon tyckte det var okej, så jag fick göra det iaf!
    Det har ju jag gjort utan problem! de hittar på egna regler kring det där eller?
  • Lokatt

lolo: Dom uggleplaggen har jag oxå köpt till kommande bebis!
    Har köpt hälften av dom än så länge! Ska beställa hem resten efter ul om några dagar.
    Hur är filten? Bara sett den på bild...

• Lokatt
    bengke skrev 2007-09-14 18:29:38 följande:
    Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.
    dom är små i storlek oxå, tänk på det
  • Lokatt

får man ha två lindexkort per familj, någon som vet? Dvs. får min man oxå ha ett?

• Lokatt
    josse82 skrev 2007-09-15 17:40:47 följande:
    Det går jättebra!!!
    Vad bra!
    Får man något särskilt om man skaffar kort nu?
  • Lokatt
    lillronya skrev 2007-09-15 17:44:51 följande:
    Tyckte den där ugglepyjamasen var jättefin. Men den finns bara upp till 62, väl?
    Om du menar den med vit bakgrund, så ja.
  • Lokatt

nej, dom vet ju inte om att jag är medlem om min man går ner och skaffar ett för eget bruk? (han handlar faktiskt oxå ibland, så det är inte bara för att "lura" till sig rabatt)
    välkommstrabatten är det den på 15% ?

Hur har ni, har ni faktura bundet till era kort? Jag har inte vågat ha det än, då skulle man väll handla ihjäl sig!

• Lokatt

Vad skiljer igentligen kredit och vanliga kortet åt? Mer än krediten då..

• Lokatt
    josse82 skrev 2007-09-15 18:39:39 följande:
    Kreditkortet är bonusgrundat vilket inte det vanliga klubbkortet är...
    Ok tack
    Ska gå in på hemsidan och läsa lite mer om det, får nog ta och uppdatera mig till ett sådant
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)