• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

kasa skrev 2007-09-25 18:53:35 följande:
    Kanske kan fråga er här... Vet ngn var jag kan köpa retro kopior till dottern strl 134? OCH till mig själv? me&I är för dyrt. Men framför allt till mig är det jag saknar... har köpt på Kapp Ahl men de har lite ssmms färgställning på många av deras kläder till vux o jag vill inte ha samma sak i olika mönster o kvalité på tyg... vill gärna ha långärmat o inte bara tunikor.. hopplöst kanske...Mvh Karin
    Du kan ju köpa hemligaplagg av en me&i försäljare. Kostar 50 el. 100kr st. och du får då i den stl. du vill ha hemligt plagg från föregående kollektioner. Det är lite kul och spännande faktiskt.

Hur lindex är i dom stl. till barn vet jag inte...
  • Lokatt
    Line80 skrev 2007-09-25 21:45:32 följande:
    nu finns bilder på den omtalade nya klänningen och kopian på kik kid's velor dress i bildtråden
    Tack line för smygfotot!

Oj vad lik kikkid den var! Stjärna och allt (fast på annat ställe)

Undrar när de som blir kopierade ska bli riktigt arga? lär ju ska hända snart.. vissa saker är faktiskt riktiga kopior! Tur det inte är i usa, då hade dom nog varit stämda för länge sedan!
    (men jag tycker såklart kopiorna är fina ändå ofta )
  • Lokatt
    snigelina skrev 2007-09-25 22:05:54 följande:
    Det är redan minst ett företag som inlett en process ang mönsterstöld med Lindex.
    aha! hade inte hört något om det, men bara väntade på det!
    NÅgon som vet vilket företag?
  • Lokatt

varför finns dom här bara i rosa?? Så fånigt! uggle grejorna finns ju lixom mest i brunt, och så inte dom här! Hade varit så fina!
    www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=683360&parentid=0&color=474881&NewView=true

• Lokatt

såg att jag glömt svara på en grej som vi pratade om i tisdags Nu kanske ingen bryr sig längre, men vill iaf. svara för min skull Jag kopierar in lite snyggt nedan (har ej plus)

>

Det är till bebis i magen. Och gillade inte den rosa färgen alls! Skulle inte sätta på dotter heller! Jag är annars en sådan som sätter lika mycket rosa på både son och dotter.
    (så nu fick jag svara oxå )

• Lokatt

oj! gick inte att kopiera in! skumt!
    Lokatt

varför finns dom här bara i rosa?? Så fånigt! uggle grejorna finns ju lixom mest i brunt, och så inte dom här! Hade varit så fina!
    www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...
    3102 Tis 25 sep 22:21 - ID: 25277560

det är för gulligt för pojkar vettu... det ska vara svarta med häftiga gitarrer!! Verkligen larvigt...Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
    3104 Tis 25 sep 22:30 - ID: 25277979
    bengke

Varför kan ni inte köpa rosa till grabben?

• Lokatt

så, lite konstigt inklistrat men ändå.

• Lokatt
    Line80 skrev 2007-09-28 13:56:48 följande:
    den här knappen citerar man med
    Jag vet men man kan väll inte citera flera inlägg än ett i samma om man inte har plus? Jag försökte få till tre i samma
  • Lokatt
    Morty skrev 2007-09-28 14:01:11 följande:
    Då testar jag....
    haha där ser man! Tack nu vet jag det! vad mycket lättare det blev då!
  • Lokatt

snigelina: reklamera pga. det är fel på dom kan du göra utan kvitto. Du kan då inte få pengar tillbaka, men byta till ny eller annan vara.

Föresten, jag fick tag i molnoverall till bebisen i magen! *glad* i stl. 56

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)