Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-09-12 18:24:42 följande:
    Får hoppas det kommer ut flera.... vad fick du för den?
    Det var inte så mycket tror det blev 50-60 kr, jagade en ny i större storlek men hittade ingen   Tycker den är så fin.
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75

Buttelina tack för den fina bilden....   Den färgen har jag inte måste ge mig ut på jakt igen

• maggan75
    bengke skrev 2007-09-14 18:29:38 följande:
    Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.
    Det kommer säkert in fler men de går åt fort så det gäller att vara snabb. Jag var där dagen efter de hade plockat upp byxorna och  då var strl 86  slut och några få i storlek 92. Jag chansade och tog 92  ( strl 86 i byxor brukar vara stort på dottern)  Tack vare resåren nertill så satt de jätte bra
  • maggan75

Jag vill oxå ha kuponger    Ska till Lindex i slutet av veckan och shoppa loss , första riktiga lönen efter föräldraledigheten  ha ha.....  Tur att jag har en snäll svärmor som hade handlat stjärnkläder till barnen

• maggan75
    Sassa82 skrev 2007-09-17 15:36:43 följande:
    Man får rabatter efter hur mycket man handlar, handlar man och drar kortet så får man men dras inte kortet får man inte lika ofta.
    Men jag handlar mycket på lindex och drara ALLTID kortet och jag har inte fått kuponger sen  innan sommaren
  • maggan75
    Sassa82 skrev 2007-09-17 15:45:38 följande:
    konstigt jag tycker jag får kuponger hela tiden fast som du säger nu under sommaren har det kanske inte vart så mycket.kommer inte riktigt ihåg, vet att dom har haft erbjudanden i butiken i alla fall.
    Hoppas det dimper ner en kupong i brevlådan i dagarna  då   Jag har ju fått sms när rean startar och tjuvstart  på rea och sånt
  • maggan75
    lollypop skrev 2007-09-17 17:31:14 följande:
    maggan75:De gråa stjärnkläderna är riktigt snygga! Tyvärr fanns de inte här!
    Tack.... jag tyckte inte att de var så fina från början men jag gillar dem mer och mer
  • maggan75

Tror det är tröjan i inlägg 2118 i denna tråden

• maggan75
    lollypop skrev 2007-09-17 18:08:28 följande:
    Ja, det stämmer!Tack maggan!
    Det är lugnt.. letade själv i bildtråden för jag vet att jag sett den ngn stans
  • maggan75

Jippi idag fick jag oxå kupongen från Lindex ( fast med reklam för barnkläder )  Så idagarna ska det shoppas

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)