Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag ska köpa jacka och termobyxor till sonen  ,men nu blir ju det billigare än beräknat så då blir det säkert lite annat oxå :-.D

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75

Jag fick oxå utskick från både barn och dam såg jag nu, hade inte tid att titta förut hade bråttom at tse om det var ngn kupong med

• maggan75
    Alexa skrev 2007-09-20 17:51:27 följande:
    www.lindex.se/SE/Products/ImageZoom.aspx...É inte den ganska fin?? Vet inte vad minsta dottern skall ha som vinterjacka... Köpte en alldeles för stor på Po.p som hon nu badar i...
    Den jackan är jätte fin Tyvärr har jag redan köpt jacka och termobyxor till tösen annars hade jag köpt den
    Var på lindex och shoppade loss idag använde 25% kupongen, det blev nästan 300 kr i rabatt och det gällde t3b2 oxå Räcka ut tungan  ( föresten läste jag på kvittot sen och där hade de förkortnignen t3b2 )
  • maggan75

Men hallå... nu börjar det gå för långt har tom drömt om att jag var och shoppade på lindex inatt

• maggan75

Hos oss ( Jönköping/Hukvarna) finns det oxå bruna velour byxor, i Huskvarna hade de fått in ett nytt parti med alla färgerna  

• maggan75
    Snorky skrev 2007-09-23 17:37:10 följande:
    ja, de stora är 3 för 2... iaf de som tillhör basicserien. Vadå har de tagit bort det hos er? Det finns ju andra velourbyxor som inte ingår i basicserien också.
    Här är det oxå t3b2 på dem
  • maggan75

Var drt ngn som hade provat att köpa reflexvästen på både internet och i affär ???Funkar det ???

• maggan75
    snigelina skrev 2007-09-24 09:22:43 följande:
    Japp, funkade fint. Har använt alla tre kupongerna både i webshopen och riktig butik.
    Då ska jag var lite busig och göra det oxå
  • maggan75
    jollydolly skrev 2007-09-24 14:42:57 följande:
    Halloj!Gillar Lindex barnkläder grymt mycket och jag behöver ett råd från er som kanske har barn eller ni som vet iaf kanske. Jag ska ha mitt första barn i slutet på jan -08 och då kommer jag ju att behöva ngt ytterplagg såsom en overall eller så. Frågan är vilken storlek som är bäst att köpa??? 56 tycker jag verkar bli så litet om man ska ha kläder under osv, sen vet man ju inte riktigt hur stor bebis man kommer få... Är det inte bättre då att köpa lite större, men hur pass?? 62 eller??
    Min son är född 7 januari och jag hade en fleece overall till honom( dochk ej från Lindex utan polarn) i strl 56 och den hade jag ända tills det var dags att sluta med overall.  (Sen hade även dottern den hon är född i mars)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)