Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

maruttan skrev 2007-10-16 19:00:15 följande:
    Jag jobbar på posten och vi har delat ut Lindex kupongerna idag men jag fick inga
    Du kunde väl tagit kupongerna
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75
    SaramedM skrev 2007-10-16 19:36:38 följande:
    Är detta är tråd bara för er som känner varandra?Eller får man hänga på?
    Känner inte en kotte så häng på du
  • maggan75

Jag fick mail idag oxå.. 30 % på valfri vara   så nu har jag både det och kupongerna

• maggan75
    Snorky skrev 2007-10-21 10:38:51 följande:
    Kolla min lilla transa i bildtråden Han vägrade nästa ta av sig den
    Men han blev ju bara sååå fin
  • maggan75
    annikandy skrev 2007-10-21 18:58:35 följande:
    blir så sur lindex hemsida har juh inte fungerat på hela helgen kan juh hoppas att den börjar fungera snart med en massa skojiga nyheter
    för mig har hemsidan funkat
  • maggan75
    milimina skrev 2007-10-24 15:14:00 följande:
    men jag kan starta ännu en lindextråd, där vi kan diskutera de tre som finns!
      Ja gör det för vi surar ju bara i denna tråden   *Fniss*

Var och köpte djurtunikan  igår ( eller båfa rättare sagt )  Dottern bara älskade den hon är 1,5 år och vägrade ta av sig den.... tittade på flodhästen ( är det det på??)  och sa muuuuuu
  • maggan75
    Waomi skrev 2007-10-24 19:25:18 följande:
    UPPRIKTIGT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vad är ni för P????? som håller på åå skriver i bildtråden?Om nå´n skriver där varför kommentera hela tiden?Och när TS påminner om att det är en BILDTRÅD ENDAST!! Så fortsätter folk att kommentera med kommentarer som att.. jaa jag håller med TS.. bla bla bla bla.. Fan vad Tråkigt!Är det rent jävla provokativt man gör så eller är man bara korkad?Nu får ni väl anmäla mig bäst ni vill då Men det här är MIN ÅSIKT. Och den står jag för!
    Miniigirl skrev 2007-10-24 19:29:29 följande:
    jag håller faktiskt med dig! jag råkade skriva där, fattade inte att man inte fick...fick flera stycken som skrev å sa åt mig....det tar ju mer plats=/ om någon nu måste säga till så räcker det väll med en som komenterar??det som tar upp all plats är ju dom som skäller!!!
    Men snälla ge upp...........   kan man inte bara acceptera och sluta tjura
  • maggan75

Men, men. Det är ju inte det vi ska ta upp denna tråd med heller... Finns ju en annan tråd också där man både pratar och visar bilder samtidigt.

håller med

• maggan75

på mitt lindex reade de den grå klänningen med prickar ( den som såg ut som molo)
    men det fanns bara 1 kvar i strl 98 och det är ju alldeles förstort till min lilla tös

• maggan75

om ni inte redan sett det så finns djur tunikan i webbshoppen nu

Ingen rea på mina lindex heller ännu

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)