Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jojoa75 skrev 2007-10-10 11:52:25 följande:
    Har en av var... Och är överlycklig över det! Men det svider i plånboken... För mycket av Lucas kläder är så himla killiga, så de kan hon inte ärva... Dessutom "planerade" vi inte tidpunkten ordentligt för BF, så Emma har kunnat ha Lucas sommarkläder när det varit vinter o hans vinterkläder när det varit sommar! Detsamma gäller skor tyvärr...Men men, nu börjar hon bli större så nu går det bättre... Då har man ju kläderna längre, så nu är de olika strl i kartongerna inte så säsongsbetonade, utan det finns till de flesta säsonger i varje strl..
    Här är det likadant, har en av varje ( Var bombsäker på att nr 2 var en kille eftersom alla värden och kurvan på magen var precis likadana, men ut kom en liten tjej )  Sonen har alltid varit lång rund  och dottern har varit liten och tunn  så storlekarna stämmer inte riktigt här heller   Sonen är född i januari och dottern i mars, fleece overallen från polarn är nästan det enda som de kunnat has samma + att sonens kläder  är väldigt pojkiga Men det innebär ju att jag får shoppa mer
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-10-12 22:04:46 följande:
    en sån har jag till min minsting! Jättegosig och såååå fin! Köpte den på halva reapriset rean i januari för 65:-! Ett riktigt klipp! Helt perfekt att ha nu när det blivit kyligare! Här såg jag 5 barn på bussen idag i bävernylonoveraller, är inte det lite att ta i??!?
    Jag köpte den "tjejiga" med rosa hjärtan och kantband för samma pris, fick inte användning av den eftersom värmen kom så fort så jag sålde den på tradera för 150 kr på köp nu

Tycker oxå det är tidigt med bävernylonoverall vad ska barnen ha på sig i vinter när det kanske är ganska många minus grader.
  • maggan75
    Mollie skrev 2007-10-13 00:10:27 följande:
    Jo, så har jag med gjort. Den vindoverall vi har är fårn Pop, den är från deras 30 års kollektion med Musse på armen..., den betalde ajg inte ens 200 kr för på rean och fleecen är åxå från Pop och den gav jag 100 kr för på en loppis, trots att den är i nyskick!Det som är svårt är att man ska veta på ett ungefär vad de skaha för storlek, vi har ju räknat iskallt med 74-80 i vinter, men det har han nu och så vi måste nog sats apå en 86a om den ska räcka till honom över hela vintern...Kanske måste kika på overall ändå då...
    Oj, jag har köpt 86 i pop overall till dottern och hon är 18 mån nu och den var stor på henne och hon är straxt över 80 cm lång.
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-10-12 23:08:37 följande:
    ja, asså jag köpte stl 80 till min då en månad gamla bebis! Meningen var att han skulle ha den nu i höst/vinter/vår! O den är helt perfekt, går att vika upp lite så den räcker ett tag till! Men det var ju ett klipp att kunna sälja den så dyrt! Iofs händer det mig ofta på tradera att folk köper gamla ANVÄNDA kläder för mer än vad jag köpt de för! Folk är ju som galna där!
    Jag blev jätte nöjd, la ut den för 50 kr och tyckte att jag blir nöjd om jag får det
    Men det är som du säger folk är  som galna
  • maggan75
    aneka skrev 2007-10-15 22:03:43 följande:
    nån som har en bild på den lila snigeltröjan på?
    Här är båda, de finns även i bild tråden
  • maggan75

Jag hade oxå fått rabatten i brevlådan idag *lycklig *

• maggan75
    mollan nu skrev 2007-10-16 15:45:23 följande:
    såg precis att det är 2 för 199:- på randiga klänningen och tunikan som var med på rabattkupongen
    Såg det oxå,  funderar på vad man ska köpa mer
  • maggan75
    mollan nu skrev 2007-10-16 15:54:36 följande:
    tänkte exakt samma tanke
    Ja för  man måste ju handla
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)