• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

2007 Mamma skrev 2007-09-09 22:14:14 följande:
    Är det nån som vet om de bruna velour hängselbyxorna finns i Sthlms området?
    såg dom i Solna C för nån vecka sen
  • Line80
    Alexa skrev 2007-09-10 12:09:23 följande:
    hihi så söt han är!!
    det var jag som inspirerade dej med bilden på min stjärnkille
  • Line80

nu tjejer ska jag med ut på lindex shopping.. att velour brallorna har kommit i så många färger gör att jag absolut fick en anledning att inte sitta inne en sån här dag då man för en gångs skull blev ledig

• Line80
    Alexa skrev 2007-09-10 12:34:14 följande:
    Härligt... Jag har NOG gjort dagens dos... Fast jag ångrar att jag inte köpte gitarrtröjan till sonen oxå... Får nog gå dit imorgon igen... Å då kanske det kommit nåt mer nytt oxå...
    jag köpte ju gitarr tröjan till min son.. la in bild på han här igår.. men den kanske du missade då
  • Line80

Antar att dom randiga velour byxorna som sägs komma.. ser ut som de randiga valour tröjorna som finns.. det är bara en gissning alltså..

• Line80
    Snorky skrev 2007-09-10 22:10:25 följande:
    hihi... det är bra att ha nåt att skylla på! Men inte fasen har jag nån annan gång varit på Lindex 5 dagar av 6! Samma sak med pop-tråden, den påverkas man också massa av! på gott o ont!
    nej jag håller fullkomligen med.. dessa trådar är farliga men jag skulle inte klara mej utan dom heller.. så visst är man beroende.. helt sjuk ju.
  • Line80

ingen som sett dessa populära velour hängsel byxor på tradera? dom lär ju ryka som smör där isf kan jag tro

• Line80

tittade efter dom bruna velourisarna på mitt närmsta lindex.. =cykelavstånd.. men där fanns inte ens de vanliga velour brallorna i några nya färger

• Line80
    adrenalin skrev 2007-09-10 23:31:55 följande:
    nämen shit.. jag skulle kunna tänka mig betala en tjuga mer än butikspriset + frakt för att slippa gå till butiken för det är rätt jobbigt. men den dära säljaren måste va nöjd måste jag säga
    jag antar att de som budar kanske inte ens har nåt Lindex i närheten.. eller så är overallen slut i den strl där dom bor
  • Line80
    Jesssicaaa skrev 2007-09-11 10:31:31 följande:
    vilken är största storleken som velour byxorna finns i?
    122
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)