• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Har lagt in en massa nya shopping bilder.. en liten del från Lindex.

• Line80

jag shoppade för 25% kupongen igår.
    Det blev äppeltröjan, en stickad cardigan, ballerina tofflor, och 3 trosor. Inte så mkt som jag hade hoppats på men iaf saker som vi behövde

• Line80

det hade kommit in lite nytt förresten.. en jätte fin klänning i samma färger och mönster som brun/orange cirlkeltröjan, en lila tröja med ugglor på. på flick förståss..

• Line80
    philmKarin skrev 2007-09-23 18:28:25 följande:
    Åh... superspännande! Var den gröna uggletröjan samma mönster som den bruna och cerisa fast grön (typ som manchesterkjolen som finns)?Ni måste ju ta fram mobilen och smygfota lite när ni ser nyheter
    grön va den inte, den va lila.. fast jag såg bara EN tröja och den va i helt fel strl. så jag hoppas jag ska hitta den nån annanstans.
    Klänningen va inte någon passande färg (precis som den fina tröjan) så därför blev det inte den heller. Men verkligen jätte fina!
  • Line80

nyss tillbka från en lunchvisit på Lindex gallerian (sthlm) där hade dom äppeltröjorna, cirkeltröjorna och stjärntröjorna för 39;50:- även en del annat för det röda priset.
    Jag fotade den nya klänningen i samma färger som cirekltröjan, och så blev jag chockad då jag gick förbi baby avd då jag såg att det hängde en brun velour overall som såg exakt ut som kik kid overallen. fotade den med. Men va pinsamt att Lindex verkar plagiera allt

• Line80
    philmKarin skrev 2007-09-25 14:36:17 följande:
    Vaaa! Berätta mer, varför var det extrapris? Klänningen letade jag också efter idag, är det hängselklänningen med cirklar med blommor i ni menar? Du får allt ta och lägga in en bild!Måste ha missat velouroverallen också, fanns den upp till 80 eller bara 62?
    inge aning om varför det va rea.. men jag lägger in bilderna ikväll när jag kommer hem. låter som den klänningen du menar.. dressen fanns upp till strl.80 och kostade 129:- den va jääääätte fin!
  • Line80

nu finns bilder på den omtalade nya klänningen och kopian på kik kid's velor dress i bildtråden

• Line80
    snigelina skrev 2007-09-26 09:17:40 följande:
    Jag ska köpa en liiiiten till en av dockorna här hemma
    men gud vilken bra idé fast jag tror att 56 blir skit stort ändå.. jag köpte en body i strl.44 på rea å den e tom stor. :S
  • Line80
    mollan nu skrev 2007-09-26 11:51:50 följande:
    Klart man kan! Om Alma fått plats i en 80 hade jag inte tvekat. Men hon e lite för runt om magen Finns den i 86 kanske? Då ska jag absolut köpa en!!!!
    nej bara till strl.80
    idag va jag där igen och då va det ett äldre par som handlade den dressen till sitt barnbarn..
    jag köpte ett par rosa manchester byxor med uggla för 49;50:- och en stickad turkos baby mössa för 5:- värsta fynden
  • Line80
    kidA skrev 2007-09-26 12:26:56 följande:
    var är det o varför är det utförsäljning? ska de stänga eller ngt? för de här reorna är ingen annanstans va?
    nej det är väl bara för att dom ska få plats med nytt antar jag.. fanns bara väldigt få plagg kvar i få storlekar..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)