• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

såg en nyhet på Lindex idag.. vändbara tröjor sånna som va morderna på 90-talet.. jag rös när jag såg dom för det är inte alls min stil  dom va mjuka fodrade typ.. en mönstrad sida med monster tror jag det va å på den andra sidan ett monster face mitt på. tyckte den såg cool ut då den låg där med monsterna men sen då jag tog upp den å såg att det va en sån där läskig 90-tals tröja då fick det vara

• Line80
    maruttan skrev 2007-11-23 20:59:53 följande:
    Puffar lite för min fråga......En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
    Line80 skrev 2007-11-23 17:08:40 följande:
    japp den har jag sett i flera butiker.
    svarade ju för länge sen  
  • Line80

såg oxå att det fanns mkt barbapappa på åhlens.. jätte fina kläder. fanns ju både på baby och för större barn.. åtminstone upp till 128 en fin klänning å leggings tänkte jag nog köpa åså såg jag en annan jätte fin brun/rosa blommig retro klänning som jag absolut ska ha..

• Line80
    maruttan skrev 2007-11-24 18:27:43 följande:
    Tjatar vidare om min t-shirt med motorcyklar och fastsydd skjorta under.... Är det någon som har sett den i butik nyligen?? Tycker att det är lite konstigt att de hade med den i reklambladet vi fick förra veckan och sen är den slut i affärerna vad det verkar.....
    nej men jag såg den senast i fredags i butik.. så slut kan den inte va.
  • Line80
    FrogLeg skrev 2007-11-24 18:48:09 följande:
    Tur att nån är glad...
    ja speciellt eftersom den blev så ren oxå trots att den va jätte nerfläckad med mandarin.. så jag trodde nog att jag skulle fått behandla den med galltvål men det behövdes ju inte
  • Line80
    miniGrynet skrev 2007-11-25 19:10:44 följande:
    SoftsofieFin bild på tjejen! Undrar vartifrån snickisarna är? Dom ser fina ut!
    det är väl lindex alltihopa ser det ut som
  • Line80
    Vilmas Mamma skrev 2007-11-26 10:28:23 följande:
    Har lagt in barnens julkläder i bildtråden!
    jätte fina.. min dotter ska ha exakt lika fast jag hittade jätte fina glittriga strumpbyxor på HM i samma rosa färg som tröjan
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-27 19:50:30 följande:
    Jag är tillbaka från stan nu... dock blev det inte så mkt barnkläder shoppade... kanske bara bra! Köpte mest julklappar åt släkten, lite kläder åt sambon, lite scrapgrejer och sen blev det villervalla åt pojkarna! Barbapapa fanns inte till större barn på Åhlens här! Så då skippade jag åt lillkillen också. Köpte som sagt villervalla åt de båda ist. Byxa o tröja. De kommer bli så fina! O när jag kom hem beställde jag lollopards traktorkläder åt de! Stora sonen blev ju lyrisk när han såg de! O ikväll kommer en me&i-leverans! Så nu får det vara slutshoppat barnkläder fram till jul! Om jag klarar det! Ok, lite adventskalendererbjudanden kanske det blir dock!
    nu blir jag nyfiken.. vart kan man se lollopards traktorkläder??
  • Line80
    solida skrev 2007-11-27 20:05:14 följande:
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 19:59:34 följande: Ja, visst var mössan otroligt söt??!!! Jag ville så gärna att den skulle finnas upp i stora storlekar. Men men, de tycker nog inte att man behöver hjälmmössa efter stl 62.
    jag tycker det va trist att mössan va så stor.. dottern hade nog velat ha en till dockan 
  • Line80
    solida skrev 2007-11-27 20:06:43 följande:
    Hi hi, den såg jag idag. Brings back memories... Jag är inte heller vidare förtjust kan jag säga. Sen är det ju inte snyggt när den är sådär bullig heller... (hur gör man en smiley som kräks???)
    nej hade den inte varit "fodrad" så hade den inte väckt mina otäcka minnen till liv
    klicka på den glada gubben om du vill göra andra smilysar  (kanske bara går om man e plus-medlem?)
  • Line80
    solida skrev 2007-11-27 20:08:23 följande:
    Men hur liten är dockan då? Den fanns ju i 50/56... Fast det är nog lite stort på dockor kanske...
    men den va ju tok stor.. dockan har en mössa i strl.42 å andra lindexkläder i strl.44
  • Line80
    AsfaltsBlomma skrev 2007-11-27 20:08:15 följande:
    Nä, men vad gör man då? Han vill inte ens ha händerna innanför åkpåsen när han åker vagn heller. Ska peka på allt och sen blir han ledsen för att händerna blir kalla.
    men har du testat de (tumhandskar) som har dragkedja i sidan och inte är så höga som dagisvanten?
    vi har sånna å dom e superbra å lätta att ta på.
  • Line80
    Line80 skrev 2007-11-27 20:12:27 följande:
    men har du testat de (tumhandskar) som har dragkedja i sidan och inte är så höga som dagisvanten?vi har sånna å dom e superbra å lätta att ta på.
    glömmde säga att vi köpte dom på Po.p men att även Hestra har sånna.
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-27 20:19:31 följande:
    liten på landet... 15% rabatt tom!
    tackar för tipset
  • Line80
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-27 20:20:30 följande:
    kommer monstertröjorna i bildtråden från lindex? Ibland slinker det ju in lite annat också Finns dom i "flickfärger" också?
    japp dom har jag sett på Lindex men inte i några fler färger än vad som synes på bilden.
  • Line80
    Vilmas Mamma skrev 2007-11-27 09:48:01 följande:
    Ska på hm i helgen, kanske ska köpa ett par såna i stället...Vad tänker du ha under koftan?
    bra fråga.. har inte ens tänkt så långt men kanske ett linne bara? blir ju säkert varmt annars.. berätta gärna om du kommer på va du ska ha?
  • Line80
    rainbowbrite skrev 2007-11-28 21:27:26 följande:
    lewwe..jaha! en 86:a kan jag nog klämma på henne! ;) Vilket e "ditt" hm? ;)
    har sett den på flera hm butiker så den borde finnas överallt, den är jätte fin men tyvärr har jag ingen liten tjej att shoppa till längre
  • Line80
    Nea 85 skrev 2007-12-01 21:11:17 följande:
    Köpte oxå snigeltröjan idag till stora killen, men jösses vad liten den är i storleken om man jämför med killkläderna!Min son har nu precis växt i 98. Jag köpte 110 (!) i snigeltröjan, visserligen med lite växtmån, men han kan absolut ha den nu. 98 va ju såå liten!Köpte oxå en urgullig tiger-pyamas på H&M i plysch, en hel dress.Va lite skeptisk först när jag såg den, men eftersom grabben ääälskar tigrar, så tänkte jag att det skulle bli en favorit. Och sen när han fick den på sen va den ju bara såååå söt!Frågar igen: Har någon sett en tröja med ugglor på för barn (stl 98). Storebror är lite avundsjuk på lillebrors ugglebody. Han går och river fram den hela tiden och "HO-HO"-ar sig... Och idag va han med i affärerna, då letade han bara efter ugglor bland kläderna! Men han accepterade sniglarna tillslut.. hehe
    åh den där tigerdressen har jag med klämmt på å velat köpa.. men jag velar då sonen är blöjfri å vet inte hur han klarar av en sån me pottbesök.. den är ju så varm att ha som pyamas å för fin för det me.. men som mysdress hemma är den ju toppen.
    har du ingen fin bild me den på som du kan dela me dej av?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)