Nea 85 skrev 2007-12-01 21:11:17 följande:
Köpte oxå snigeltröjan idag till stora killen, men jösses vad liten den är i storleken om man jämför med killkläderna!Min son har nu precis växt i 98. Jag köpte 110 (!) i snigeltröjan, visserligen med lite växtmån, men han kan absolut ha den nu. 98 va ju såå liten!Köpte oxå en urgullig tiger-pyamas på H&M i plysch, en hel
dress.Va lite skeptisk först när jag såg den, men eftersom grabben ääälskar tigrar, så tänkte jag att det skulle bli en favorit. Och sen när han fick den på sen va den ju bara såååå söt!Frågar igen: Har någon sett en tröja med ugglor på för barn (stl 98). Storebror är lite avundsjuk på lillebrors ugglebody. Han går och river fram den hela tiden och "HO-HO"-ar sig... Och idag va han med i affärerna, då letade han bara efter ugglor bland kläderna! Men han accepterade sniglarna tillslut.. hehe
åh den där tigerdressen har jag med klämmt på å velat köpa.. men jag velar då sonen är blöjfri å vet inte hur han klarar av en sån me pottbesök.. den är ju så varm att ha som pyamas å för fin för det me.. men som mysdress hemma är den ju toppen.
har du ingen fin bild me den på som du kan dela me dej av?