• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snorky skrev 2007-09-17 23:59:02 följande:
    väldigt nyinkomna håller jag inte riktigt med om... de har funnits några veckor här. Fast det beror ju på vad man jämför med!
    här i Sthlm fanns byxorna bara i två butiker på olika orter.. jag va nämligen tvungen att byta till en strl mindre så det tog ett tag innan jag hittade dom på ställe nr.2 eftersom dom va slut på ställe nr.1
  • Line80
    miniGrynet skrev 2007-09-18 10:53:43 följande:
    Vad är det för byxor ni pratar om?
    byxorna jag visar i bildtråden från HM
  • Line80

fick precis mejl om 10% på Lindex.. men har ju inte hunnit använda min 25% kupong än

• Line80
    solida skrev 2007-09-20 09:33:19 följande:
    LIne80> Visst var det du som hade köpt rutiga mjukisar på HM? Jag var inne igår (för att TITTA ) och såg dem bara i stora storlekar (typ 104-122). Men det jag undrade mest över var att munkjackan som ju borde vara till gick i en annan färgton! Den var jättesnyggt mörkbrun, medan byxorna var liksom lite brungrå i tonen... Passade verkligen inte ihop. Har du samma intryck?Sorry att det blir lite hm-prat här i lindex-tråden, men jag tyckte det var så konstigt...
    jasså, jag har inte köpt hood jackan själv då vi har så många sånna redan.. men byxorna hängde på samma ställning som den och jag fick iaf inte det intrycket att dom skulle vara i olika nyanser.

Nu ska jag in å se om dom har nåt kul i skatteskrapan som blivit galleria ida
  • Line80

inte Lindex men H&M.. köpte de kanon fina regn jackorna som var på today erbjudandet idag.. 98:- /st. å den som dottern fick är ju bara såååå fin

• Line80
    solida skrev 2007-09-20 19:54:24 följande:
    Line80> Du kan väl lägga in i bildtråden?
    jo jag tänkte det men bilderna blev så mörka så jag får nog ta nya imorgon i dagsljuset
  • Line80

hur länge gäller 25% kupongen? orkar inte gå kolla men tänkte om nån kanske vet

• Line80
    Morty skrev 2007-09-21 17:36:49 följande:
    Har varit iväg och shoppat en pyjamas och ett par strumpor. Bilder finns i galleriet.De hade fyllt på med svarta muddjeans, så det finns hopp om att det kommer på andra Lindex:ar. Däremot hade de inte fått någon påfyllning av brunavelour som jag önskat. Men får väl åka till Malmö och kolla läget i helgen.
    svarta mudd jeans.. som jag har letat efter dom.. VART såg du dom??
  • Line80

en snabb fråga.. nån som vet när Lindex i sthlm city stänger idag? är det 17?
    tänkte smita in där innan bion så hoppas det är öppet

• Line80
    philmKarin skrev 2007-09-23 09:52:44 följande:
    Såg den här på Tradera:Den var ju superfin - nån som sett den i affären?Och vad är det för Jeans-snickisar ni snackar om... nån får väl lägga ut en bild snart, jag blir tokig!!
    den där köpte jag till min dotter i somras.. tror inte den finns kvar längre. Men gud så fin den är!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)