För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Tinja
Haha ja personalen måste ha gnuggat sig i huvvet när den overallen kom in . Vaaaaar ska vi sätta den här konstiga tingesten?
Tinja
Haha ja personalen måste ha gnuggat sig i huvvet när den overallen kom in . Vaaaaar ska vi sätta den här konstiga tingesten?
snorky
Är det pyjamasen på babyavd. du menar? Gröna byxor och mönstrad tröja med djungelmotiv?
Ja nu när man sett den rosa overallen så är jag väldigt glad att jag köpt en brun! Trodde som många andra att det var FODRET som skulle vara rosa!! Men för de som älskar rosa kan jag tänka mig att den är som en dröm .
Puuuuuh nu är det så mycket jag vill ha på Lindex.
Molnmockisar
MINST två av de fina tunika-seten på flickbabyavd.
Bruna strumpbyxor
Ugglestrumpbyxor + matchande body
Grå velourbrallor (som jag tänkte matcha till molnbodyn)
the list could be longer.......
heja heja ni som köper strumpisar till era småkillar, tycker det är SÅ fint!
Majalaja
Är nog många som tycker strumbyxor hör hemma på flickor tänkte jag. Men som du säger ett jättebra plagg till alla! Såg för länge sen ett par gråa med bilar på (Lindex) jättefina!
Ang. halkpluttar så hörde jag ett tips såhär i vintertiden att pluttarna gör att de kan bli kalla om fötterna!
Min tjej är ju 6 månader och jag kan inte förstå varför de har halkpluttar på hennes pyttesockar??? Känns lite onödigt särskilt nu när man hör det om kylan...
Hehe ok ja min lilla skrutta är inte i närheten av att ställa sig upp än ! Men har de olika på Lindex? Trodde halkpluttisar var det enda alternativet efter en viss storlek.
Appropå sockar så efterlyser jag fler olika på Lindex! Helst enfärgade i många olika färger. Det är jättefint med de matchande mönstrade sockarna men då blir det så begränsat till andra kläder.
skriv i gästboken?
snorky
Ja hm har bra! Sist jag var där skulle jag köpa flera olika men det var väldigt utplockat i den finaste färgerna. Köpte såna lite tjockare sockar nu till vintern men de halkar av hela tiden, funkar inte alls.
...tror det finns sån halkplutttub att köpa om man vill göra egna pluttar...
nifelheim
nä vad tråkigt