Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

mollie
    nä ok I see.... gillar inte heller disneytryck etc.

• Maj bebis 07

Kikade på djurpyjamasen idag... Så fin! Men har redan dåligt samvete för jag tjuvshoppat djurtunikan i stl 86 (min skrutta har stl 68/74 nu... hehe). Känns så dumt att bunkra kläder i så stora storlekar... men det finns ju så mycket fint på flick!! Risken är dock att det finns precis lika mycket fint den dan Molly har stl 86!

• Maj bebis 07

Har som många andra svårt att göra mig av med lillans alla kläder... men nu har jag insett att det inte är hållbart att spara allt, blir såna mängder. Så nu lägger jag undan guldkornen bara och ska sälja resten. Hoppas man får nåt för det i alla fall.

• Maj bebis 07

seSSa
    Ja köp den om du vill ha den!
    Om du inte får en tjej själv kan du ju sälja den eller ge bort den i present .

• Maj bebis 07

Snorky
    Du som säljer mycket. Jag har inte kommit igång än på Tradera som säljare, bara köpt än så länge men nu har jag fotat allt som ska säljas så snart ska jag lägga ut mina auktioner. Men får man jättelite för "billigare" kläder tex H&M och Lindex? Är inte så sugen på att sälja mitt knappt använda jättefina för bara en tia. Då skänker jag hellre till välgörenhet.

• Maj bebis 07

snorky
    Ok om man lägger ut auktionen vid 20 så går den ut samma tid? Är det alltid en vecka en auktion ligger ute? Bra tips om löning...

jag ska inte sälja ngt jag själv inte skulle kunna tänka mig köpa så förhoppningsvis så är det någon som tycker det är fina grejer.

Små storlekar säljer säkert dåligt för det inte är så många som köper begagnat till sina nyfödda. Jag gjorde inte det iaf.

Sorry för OT!

• Maj bebis 07

zvartalijan
    min småstad hänger inte med alls! Lägger fram "nyheterna" evigheter efter jag sett dem i bildtråden.... Väntar på massa fint! Hoppas det hinner komma innan rabattkupongen går ut.

• Maj bebis 07

jag har också de snickisarna de är kanonfina när de är lite sådär utsvängda . Fina fickor också. Köpte två par så hon kan ha sen också.

leos mamma
    Jättefin body som du beställt!! Beställde du att siffran skulle vara så stor på ryggen eller "ingick" det?

ni som har småtjejer
    Var finns egentligen den *F I N A S T E* julklänningen (babystl)? Jag vill helst ha en röd och jag gillar inte för "fluffiga" klänningar. Den röda Lindex har nu är OK men inte yipeee för mig. Någon som har ngt tips?

• Maj bebis 07

Alexa
    TACK! Precis nåt sånt vill jag ha! Enkel och fin!
    Tycker inte 245:- var så dyrt för att vara PoP.

Hehe tur min lilla skitonge inte har vett än att säga ifrån än så det gäller att passa på att köpa det som jag gillar. Gissar att det är bara att gilla läget sen om hon bara vill ha kläder med Barbieapplikationer på .

• Maj bebis 07

Alexa
    Haha kan tänka mig det! Hur gammal är man när man "vägrar" då? Så jag vet hur länge jag har på mig innan hon inser att hon vill välja själva .

bengke
    Ja den gråa från PoP är ju jättefin då! Annars tyckte jag den guldiga på Lindex var gullig.
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=928727&parentid=0&color=928518&NewView=true

såg de urfina stjärnkläderna i bildtråden... vågar man hoppas att det kommer ngt motsvarande till baby eftersom det finns stjärnsockar i babystl i webshoppen...?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)