Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Ja, tråden är öppen i tre månader, så skynda på nu alla barnen! äsch, jag visste inte vad jag skulle skriva på temat "tråden i vilken..."

• Swenglish

Emma- jag vill också gärna läsa!

Sofffy- jobbigt med tänder! Jag undrar ocm det är därför F var väldigt gnällig igår?

Bianca- ja fy fasen för att inte få sova, känns som om jag var vaken minst halva natten, F vaknade också och grät och var svår att söva om. kanske gröten igpr? Eller håller A och F på att få tänder?

Vad många vi blir idag, kul! Hoppas vi får plats...

• Swenglish

Ginger- pappa kunde inte ta med sig J? Annars hade jag nog tagit med honom på din resa, som de andra säger kan du nog få mycket barnpassning!

Soffy- är det ett lätt och gott recept på bröd som du har? Skulle jag gärna vilja ha!

Plutten- TACK för skiva, den går varm nu!

TH- det var kul att se dig igen, men som vanligt hann man inte med att prata med alla!

Tack för idag, det var trevligt som vanligt! Imorgon åker J iväg ända till fredag! Tråkigt.

• Swenglish

Plutten- ska meddela favoriter snart, tror skivan kommer gå på repeat ett tag framöver!

En fråga ang föräldrapenning: Hur mycket betalar ni i skatt? På min sida på nätet står det att de drar 26% i skatt varje månad, det verkar lite?

• Swenglish

Frill- ja, det är verkligen länge! Satt och läste en stund i en av våra gamla trådar, nostalgi! Tänk att sex månader kan kännas så länge! Kollade du i den MIO i Järla Sjö? Annars kan jag gå in och fråga åt dig imorgon!

Zul- så jag kommer inte att åka på läskig kvarskatt då? (jag är sämst på allt som har med skatter att göra...)

Vilka tog kort i eftermiddags? Sole och TH? Kan ni inte snäääälla mejla några utvalda bilder?

• Swenglish

Vivs- ser jättefint ut, vem kan ana att det bott en bebis där...

ABC- F sover också på magen ibland, vi vänder honom inte. Naveln brukar vi tvätta ur när han badar.

Tack för jättefina bilder Sole! Och jättefina bilder på din blogg TH!

• Swenglish

Apropå skrattande bebisar så har ni säkert alla sett den här, men jag skrattar fortfarande bara jag hör honom!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6