Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Lillie- det gör jag!
Lillie- det gör jag!
Sole- tänkte precis föreslå att gå! För mig skulle det passa bäst med sov-mattider etc, om vi träffades klockan 11 vid bussarna vid Ringen. Då blir vi lite tidiga men kan kolla in biblioteket osv. Det tar lite drygt en timme att gå.
Sole- jo, men det är så fint väder så jag tänkte åka till Skanstull och sen gå tillbaka! Stressa inte, vi kan ju gå en stund fram och tillbaka på Ringvägen medan vi väntar på dig!
Tack för idag! Jag var kvar till typ halv fyra. Kul att du gillade Sickla Plutten! Tycker också det är mysigt, inte för stort plus att det finna lite andra butiker än de gamla vanliga.
Sole- hoppas du inte blir sjuk!
Zul- om du vill ha babysimbyxor så har jag ett par du kan få/låna. Köpte dem på 2nd hand, de är fina. (7-10 kg)
Fler som sovit dåligt ser jag... F vaknade massor inatt, och vaknade vid 6 helt otröstlig. ont i magen, tänder, mardrömmar, önskar han kunde säga vad det är! i vanliga fall brukar han vara uppe en timme och sen somna om med mig, men nu är han fortfarande vaken, och vägrar desutom amning trots att han borde vara hungrig... När ska man få sova???
Nu däckade han halv tio... Men själv har jag liksom inte lust att sova mera, fast jag borde. Får gå och lägga mig tidigt istället (fast det är också svårt). Ska träffa BVC-gruppen idag, klockan två, lite dum tid, TROR att F kommer att sova då.
ABC- tråkigt att det inte blev nån bio! Vi får ha barnbio hemma hos nån nån gång! Billigt och bra!
Vad ska ni andra göra idag? Och kanske nån som vill hänga en stund imorgon?
Plutten- I know!
Sole- roligt! Vi kan bestämma nåt senare!
ABC- skönt att han sov på restaurangen och att det gick bra. Mindre skönt med helanattenamning...
Jag tänkte också skriva så först men hejdade mig, det är ju jätteroligt att hänga med er alla och inget jag gör i brist på bättre. Du har rätt Plutten, jag ska sluta skriva så!