• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

J79
    självklart!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten
    hoppas gnället går över snart och at tdet bara är en fas!

vi ses utanför ICA imorgon kl 12 för inköp av lunch, sen fixar vi det hos mig!

träff tisdag hos sole
    Sole
    swe
    J79
    pluttmor

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

björklöv
    självklart är du välkommen!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

måste bara säga att även sjukgymnasten var mkt nöjd med Vs framsteg! Hon tyckte huvudet såg bra ut!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Frill
    självklart får ni plats!

Pippi
    välkommen hem, vad roligt att det ha rgått så bra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    lillen
    åh vad jobbigt för dig! men som Pluttens äger, försök tänka att det går över men jag förstår att tålamodet tryter! Man har inte så mkt tålamod för krångel när man har en "snäll" bebis i vanliga fall, konstigt nog!

Lillie
    gud så jobbigt att vara utan internet, man är verkligen beroende!!

idag sov V från 19.30 till 07.30. kom upp halv åtta då jag vaknat av mig själv och sa till L " vad gulligt av dig att ta V på morgonen" Nä det har jag inte gjort sa han, jag har duschat och nu vaknade V.
    12 timmar i sträck!

apropå utvecklingsperioder, får inte alla barn sånna där jobbiga perioder? V är ju 28 veckor och jag har inte märkt av ett smack. Visst lite gnäll här och var men asolut inte mkt!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

VIVS
    insåg att jag aldrig borde ha skrivit det där, framför allt så kanske det inte känns så kul för dom som har en jobbig period nu.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Lillen
    jag får säkert min beskärda del av det senare eller så blir han hugilan när han blir större

Tack alla tjejer för en jättetrevlig em! God lucnh fick vi också för 30 kr

Björklöv
    åh jag tänker ofta på dig och sömnproblemen, hoppas det ordnar sig snart!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

bianca
    låter som ett härligt slut på året! jag vill också åka utomlands i vinter men vi får se ifall det blir av...

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6