• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Björklöv
    klart du ska komma!

vi syns imorgon kl 13 utanför ingången mot Götgatan

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Swe
    usch vad tråkgt med tvättmaskinen, hoppas det inte är för dyrt att laga!

jag har funderat på det där med matordning.
    som det är nu får V ersättning runt 06 och sen lunch (burkmat + fruktpuré) vid 10-tiden. Sen får han ersättning runt 14-15, gröt 17 och ersättning 19.
    Är det för tidigt att ge lunchen redan vid 10? Det är ju smidigt för mig också, på em är man oftast ute på något och slipper haklapp, värma mat etc.
    Men han kan ju inte äta lunch kl 10 i framtiden, det känns lite tidigt.  Oftast äter han inte så mkt heller på em. Ska jag ha kvar det såhär eller vad tycker ni?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Ginger
    fy vad hemskt!
    ska gör ahål för selen i åkpåsen ikväll!!

tack alla ni andra för trevligt fika! hade för lite socker för kladdkakan hemma så jag hade i lite ljus sirap istället, får se vad det blir för resultat

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hopp-freddy är ju så himla söt

J79
    grattis till framsteg!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ang utekvällen så verkar vi ha spikat 26e (tyvärr Ginger, tråkigt att du inte kan haka på!) och på Kvarnen. Där finns både mat, dryck och dansgolv

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    BJörklöv
    fy så hemskt! Klarar inte av att läsa/höra om sånt nu, man blir så berörd! Tänkte på det hela kvällen igår!

TH
    det kanske det hon var, chockad menar jag? Mina tankar går till familjen.

Ginger
    så nu har jag gjort hål i åkpåsen för selen, nu ska det spännas fast!

Pluttmor
    stackars dig och ryggen! Naprapat är jättebra men de hjäler till mest tillfälligt så jag föreslår att du går till en sjukgymnast. Jag har prövat båda och bla gått till naprapat i massa år. Jag går på södra sjukgymnasterna hos en tjej som heter Lisen Thell, om du vill kan du få numret dit! Håller med dig om att Filippa kändes som en fjäder, söta lilla tjejen!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

är det nån som har lust att ses idag på em?
    L är borta över natten och jag behöver min dagliga dos av socialt liv

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Björklöv
    jag kan ta mig utanför Söder också, det är inget problem!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Björklöv
    förstår att du behövde skriva av dig, det hela är så fruktansvärt ochjag vill inte ens tänka mig in i tanken att förlora V, bara tanken på det gör så otroligt ont!
    usch och fy nu måste jag tänka på något annat!

swe
    ska verkligen bli kul med teatern, jättebra initiativ av dig!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten
    låter himla trevligt! Ska jag köpa med mig nåt gott till kaffet och komma nångång efter lunch?

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6