• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

nån som har lust att prova barnvagnsbio nån dag?

våra kanske är förrörliga nu ioförsig...
    http://www.sf.se/barnvagns-bio

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Th
    förstår att det känns konstigt att jobba och jag förstår din situation, du gör helt rätt, och dessutom är ju Ida i trygga händer
    det som inte kommer hända denna gång är väl att vattnet går
    lycka till på jobbet!

Bianca
    ja jag vill cokså se den filmen, men vi får väl kolla upp någon annan film som vi vill se, känns som man måste prova på barnvagnsbio en gång iallafall!

nu ska jag till Sickla och hämta ut några skjortor L har beställt och sen bär det av till Viktors kusiner, den äldste fyller 8 och svågerskan har köpt present och slagit in den till oss, blir ju bra då vet man ju att han får nåt som han vill ha!!

trevlig lördagkväll på er!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Frill
    ha ha hoppas det inte är samma iallfall! Jag gjorde en helt knäpp grej för några år sen på HM, djävulen flög i mig och när det ringde på telefonen i butiken och en expedit skulle svara gick jag fram till henne och sa : säg inte att jag är här! Hon såg på mig som om jag vore helt knäpp och jag fick mig ett gott skratt! säger väl mer om min humor

Bianca
    Barnvagnsteatern ska jag på, vi kan bestämma nåt då!

Plutten
    måste få komma hem och se hur det blev sen, man kanske kan få lite inspiration!

har precis kommit hem efter trevlig middag hos Viktors kusiner. L är i Sälen denna helg så jag fick låna brorsans volvo från -79, liiite skillnad att köra än vår saab från i år, kan säga att jag puttrade på ganska långsamt
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    vad lyxigt och grattis till sovmorgon
    själv sov jag till 07 imorse och sen somnade han om till 09 men har lyckats väcka mig i djupsömnen båda gångerna så jag var som en zombie *suck*

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

zul
    åh det låter verkligen som ni har en härlig semester!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    PLutten
    grattis till sömnrekord!! Jag vill gärna gå på sånt på bibblan! Vi fick ju gå på Hornstull och där sa de inget om nåt sånt.
    kan du inte ta med dig lappen på onsdag så får jag kika?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Hellur
    grattis, vi kommer allihop

Plutten
    här är en till som brukar somna om som tur var, sover just nu faktiskt

idag var vi på 6-månkontroll, V vägde 8935 gr och var 70 cm lång. Enligt barnläkaren var han en stor och "kraftfull" kille
    vi frågade honom även om Vs huvud och han sa att han var lite assymetrisk över öronen men det är de flesta människor och att vi from nu kan betrakta honom som normal i huvudet, ska bli intressant att se vad sjukgymnasten säger idag!

Då till frågan då han nu kan sova på vanlig kudde, vart har ni köpt era kuddar?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    swe
    jag träffas gärna imorgon, vi kan ju vara här kanske?

träff tisdag
    finnes: "öppen förskola" på Söder gratis användande av skötbord, micro, lekplats.
    Öppet vid överenskommelse
    Önskas: barn
    Sole
    swe
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    swe
    fixa lunch lter ju trevligt!
    vi kan ju mötas nere ivd Ica och handla tillsammans?
    vad sägs om kl 12?

murgrönan
    trevligt med friskis! kör du pass med barnpassning?
    själv har jag hamnat i hemträningsvideonas land
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ginger
    vad roligt att du kan hänga på! kul med fest, man får ta att man är lite sliten efteråt

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6