Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Frill
låter som en jättetrevlig födelsedag!
Bianca
19,30 är väl bra?
Frill
låter som en jättetrevlig födelsedag!
Bianca
19,30 är väl bra?
plutten
usch vad jobbigt! Hoppas det är övergående! Det kommer gå jättebra med barnvakt, gör så at thon kommer över lite tidigare så ni alla umgås en stund.
Plutten
jag är fortfarande nervös även fast vi haft barnvakt över natten tom! Tror det kommer med mammarollen
på Tasteline hittade jag lite recept för bebisar och uppåt http://www.tasteline.com/default.ns?lngItemID=1867
ni som gör egen mat, kolla in här:
www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23905626.html
nu är Åre bokat, den 14e oktober tar vi nattåget upp till min kompis som bor där. ska bli jättemysigt och det är ju så himla vackert där på hösten!
halloj alla!
åh nu har jag varit duktig och gått från fridhemsplan och hem och kan med gott samvete äta mitt godis ikväll
Björklöv
OM du skulle bestämma dig för att du orkar (själsligt alltså) att sluta ge Klara mat på natten tror jag det tar ett par dagar och de första är jobbigast. jag tror också att det är sånt som man inte börjar med när man är helt slut själv, utan mitt tips är också att din kille får ta några nätter, du sover med öronproppar så du har lite sömn i bagaget. sen är ni två om att ta dessa nätter då det blir jobbigt. Pick up put down verkade ju funka hur bra som helst på Alvin tex och då behöver de ju inte skrika sig till söms.
jag vet att vi har sån tur med V som sover så bra och har gjort det länge och han började själv plocka bort nattmålen, men jag tror ju älde de är detsto svårare är det att bryta mönstret. DU framför allt behöver ju få sova, det är ju bevisat att depression kan komma med sömnbrist. Stor kram till dig iallafall!!
Bianca
kanon att du har bokat, jag är så mogen och gör som du ha ha
Plutten
lät jättebra det receptet, jag blev taggad själv att pröva nu!
Började jag baka bullar i somras första gången i mitt liv är det väl dags att pröva göra egen mat till V
men vad fryser du in det i? Finns det lagom förpackningar att köpa?
Björklöv
ja det låter som en bra idé! Har du några rutiner för henne än?
Murgrönan
jag är också trött, måste vara hösten!
TH
ser jättekul ut!
vart ligger det?
Björklöv
håller tummarna för att du får en bättre natt!