Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

hej på er! Hoppas helgen varit skön! Det börjar bli kallt nu, ganska härligt. Tack för mysig dag Pluttmor. Nu är vi hemma o softar igen. Jag har köpt en ullpläd på Ikea till Jonte som han kan sitta o leka på nu när det börjar bli lite kallt. Han gillar den tror jag...han sitter ju fortfarande still och verkar inte va sugen på att åla eller krypa i första taget.... Jag o ABC pratade om ÖF på Liljeholmen på onsdag, nån mer som är sugen på att hänga med?

• Ginger6

Tråkigt Hellur! Hade gärna träffats Pippil8 men ÅÅÅåååhh så tröööött. SWE! Tar tillbaka att J sover på nätterna...om inte EN timma räknas. Inatt och hela morgonen har varit totalt sömnlöst, va 17 är det frågan om?! Är som ett totalt wreck! Kul att du fick en tid hos frissan, kommer bli gör-snygg
    Oki, ska fixa maten Bianca...men nu måsta jag vila för nu sover den lilla terroristen på balkongen...kanske är där man ska ställa honom på natten...(skoja bara, stäng inte av mig nu )

• Ginger6

AHa hann inte se det sista inlägget, iINTE tråkigt Hellur, kommer kanske till dig efter ÖF imorn. Får se hur läget är imorn tror jag...tack för gästfriheten!

• Ginger6

Haha, kul att höra från dig Soffy och skönt att du slipper amma en piraya!

• Ginger6

Åh va härligt Plutten, grattis!! Håller tummarna att det håller i sig! Iag har jag varit på bvc-gruppträff...fast med fel grupp min bvc-tant är både flummig o rätt kass... skulle prata om sömn vilket ju är hel-intressant men fick inte ut nått av det. J sover ju i regel bra men svackorna är sååå djupa. Nåväl, snart åker vi till gbg. Ska bli skönt med lite farmor o mormor...men osäker på hur den långa bilresan ska gå nu, var längesen sist. Ha en jätteskön helg alla så hörs vi nästa vecka! kram ginger & babyginger

• Ginger6

Plutt Jösses! Tycker J e stor o tung men han sackar efter...10,2 idag!

• Ginger6

Haha, vet inte hur lång han är faktiskt, får mäta och se. Tycker inte heller att Alvin e knubbig...han rör ju sig så mycket med till skillnad från min säl...

• Ginger6

Hej alla! Trist med magsjuka Sole! O feber Pippi. DEt är så¨synd om de små när de är sjuka tycker jag! Igår kväll kom vi hem från göteborg där vi firat lite födelsedag och umgåtts med familjerna. Skönt! Tack för alla gratulationer på facebook! Va gulligt!! Har inte läst ikapp itråden men vilken tid är det som gäller på fredag? Tar vi en fördrink innan middagen eller vad är tanken? Bianca, vet du? Ska bli jätteroligt i ala fall. Nu ska jag snart gå o sussa...sååååå tröött (som vanligt..) kram kram

• Ginger6

Halloj! Oj vad det fixas och donas mycket...och skrivs i tråden! Plutten du är mig en pysslig tjej av rang!! Jag får ågren och fattar inte hur ni hinner...Lyxigt värre Zul, låter supergott! MEn åååhh va trist med E Pippi, hoppas allt kommer gå bra. Har också gjort sånt där kiss-prov med sticka och ultraljud och röntgen av magen på lilleman, inte kul, men skönt att utesluta massa sjukdomar! Jonathan är helt vild i hoppgungan och numera vill han bara gå och gå genom att hålla mig i fingrarna. Men i övrigt förflyttar han sig inget, tror han kommer göra en "Irma" plutten. Tror också han har massa frustration för han är extremt gnällig tycker jag, tröttnar på alla leksaker på en halv sekund och vill inte sitta still, morr! Därav kan jag typ aldrig läsa eller skriva här, men nu hoppar han som sagt....
    Kontanter?! Är det till Kvarnen eller? Jag förstår inte...Men vilken tid är middagen imorn och igen...ska vi ta en drink innan? kanske enklast i så fall att ta den med på Kvarnen? Ska bli jätteskoj!

• Ginger6

hej igen!! Lillenlillen och jag bestämde att ses 18.30 på Ljunggrens götgatsbacken inna n middagen imorn Häng med alla!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6