Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Aha bra tips Björklöv för krypövningar. Tur att de satt igång värmen här hemma nu då så han slipper frysa om lilla rumpan...Synd du inte hinner men vi ses nog snart ändå!. Kul att A gillar din mat nu Frill, kanske ska testa igen då, J får hemskt roliga kvälvnings-miner av min hemlagade husman....

• Ginger6

Pippil8 , de jag har tagit har blivit bäst med porträtt- inställningen och massa ljus. Idag fick jag mitt urval från fotograf Birgersdotter som vi var hos förra veckan, sååå fina! Mina går inte o jämföra trots att vi har en bra kamera. Konstigt

• Ginger6

Bra tips Plutten, låter gott!
    Tack för idag Lillen & Soffy. Kul att hänga! Nån liten tjej har glömt en liten nappflaska under bordet...får ses snart igen misstänker jag

• Ginger6

DEt blir ju en herrans massa burkar när de äter som 8-månaders om man inte lagar nått själv, får nog börja med det, men än så länge äter J gröt 2 ggr, kl 10 & kl 17. Han äter välling/ersättning kl 6.30 och 19 och en burk puré +frukt kl 13. Ibland spar vi frukten till mellis mellan lunch & middag. Tror vi väntar lite med att ge två riktiga mål...eftersom han sover bra och väger så mycket verkar det dumt att börja än...men han är ju bara 7 månader än så länge.

• Ginger6

Tack själv Soffy, jag o J tyckte det var jättekul att leka med er!.Fy vad tråkigt Sole, lider också med er efter att ha haft många såna dagar/nätter själv. Fredag för två veckor sen bröt jag ihop när en kompis kom hit och sa att allt är piss och jag är trött på J...och sen vände det hela tvärt förra fredagen och han sover helt fantastiskt bra och är en jätteglad goding. Mitt tips är oxå att göra som han vill...bära på honom och låta honom sova hos er ett tag. DEt hjälper! Och det vänder!
    Bianca; svärföräldrar är ju guld...det är obligatoriskt att de tar morgonen när de hälsar på, det får ni införa!

• Ginger6

Förresten, glömde säga trevlig helg alla mams! Kram

• Ginger6

Halloj! Hoppas ni haft en skön helg, snart slut. Snyft, det är ju så mysigt att umgås hela familjen. Det diskuteras en hel del sovning...har precis lyssnat på hysteriskt skrik en bra stund när Mannen har lagt J. Han har sovit helt underbart bra det senaste och inatt, (mannens natt) vaknade han var 20 minut och har sovit superlite under dagen. Tänkte att nu måste han sova annars blir det en förskräcklig kvälls-läggning...och nu har de troligtvis somnat båda två i vårt sovrum. Puh! Alldeles för sent, men men. Deras mönster är ju så oförutsebart!
    En annan grej! Han lekte nyss på sitt babygym så fingrarna blödde...på riktigt!! Tog upp honom när han lekt en stund, gnydde lite trött, men inget gråt. Så ser jag hur det blöder från två knogar! Vi har ju ett platsgym och han håller i grejerna med den ena handen och snurrar med den andra...men känner han inte att fingrarna är emellan!? Lilla gubben...

• Ginger6

Halloj! Låter hur kul som helst Plutten, man kanske ska passa på o njuta av sin sittare...
    Bianca, jag o J fikar gärna på söder, vilken tid?

• Ginger6

låter super bianca!J ska sova snart så kanske närmare 14.30?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6