Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Halloj!! Nu har jag skummat och tror att några går på fördrink kl 18.30 på Ljunggrens, tror att jag hinner dit. Ska bli roligt!! Ses snart!!
Halloj!! Nu har jag skummat och tror att några går på fördrink kl 18.30 på Ljunggrens, tror att jag hinner dit. Ska bli roligt!! Ses snart!!
Sole...kul, exakt samma här, vin, gåstol, smink.....
Men halloj! En till som är trött & bakis-sliten idag, men det var verkligen skoj igår!! Tack alla party-prinsessor! Hoppas alla barn är tysta o snälla idag
Godmorgon mams!
Bianca, NÄÄÄä det var det värsta vad tragiskt, lider med din vän och föstår att det känns tungt för dig!
Jag tyckte det var skööönt med vintertid idag, var på en cocktail-fest igår men stannade bara två timmar och gick sen hem med Jonte och la mig tidigt...vaknade kl 6 och J sov o mannen var inte hemma...Han kom nån minut senare och hade partajat på Spy-bar tills de stängde, shit! Säger jag bara, har inte väckt honom än men misstänker att barna-skötsel lämnas till mamman idag...hm! Soffy, antar att våra män är i samma tillstånd ungefär!
Skönt att barnen vänt o blivit gladare Lillen & Swe. J har också ändrat sig under helgen och är en glad o go skit igen. Skönt! Har tom fått sova bra i helgen, och idag är en jättefin dag, får bli en långpromenad tror jag. Ha en skön söndag! Om två veckor är det farsdag, så ni vet Ska måla jontes hand-hjärta i veckan plutt, kanske en pysseldejt?
Halloj! Hoppas ni hade mysig träff idag trots vädret, jag träffas gärna senare i veckan, torsdag?
Hej i det aptråkiga vädret!! Sitter bara hemma och försöker få lite to-dos gjorda... Hoppas ni har det bra, är det ingen som är sugen på en träff på torsdag?
Kram
Godmorgon! Ja idag är det ju superhärligt väder, ska till ÖF på eftermiddagen ABC, vi kanske ses där. Hoppas ni får en härlig dag. Kram
Sicken skit Plutten, lider med dig, har haft många såna oförklarliga läggningar med J det senaste, men sen vände det i fredags...verkar som det går upp o ner. Hoppas A sover bättre idag!
Hello girls! Fick till en liiiiten dejt idag i alla fall, Inez kommer hit o leker i em, är det nån mer som är sugen så hojta till. Ha en bra dag i regnet KRam
Haha Bianca, det är luuugnt. Hoppas du inte får panik nu av bara tanken på att va hemma o leka Soffy, kom jättegärna!