• Pumpalicious

Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?

Flyttar snart till Västerhaninge och måste byta MVC - vart ska jag vända mig?

• Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?
  • Mogika
    Pumpalot skrev 2007-09-11 12:15:35 följande:
    1 oktober, snart ju!Såg att vi är i samma ålder med, och väntar första barnet..
    Va kul!
    När ska ni ha?
    Vi ska bli mamma och pappa!
  • Pumpalicious
    pulmones skrev 2007-09-11 12:17:57 följande:
    . jag bor typ mitt emot!
    vad roligt!

Nu har vi ju hux flux en egen Ribby-tråd här.. Vore jätte kul att lära känna folk där..
  • Mogika
    pulmones skrev 2007-09-11 12:17:14 följande:
    Jag har haft henne till 2 graviditeter. Hon är oppen! lite stel och typ ingen humor men hon är snorduktig och kommer hålla bra koll på dig. Du kommer bli tagen på allvar iafNu har jag Hanna, verkar toppen hon med
    Jag har oxå Hanna nu, hade Inger innan men fick byta.. Tycker Hanna är toppen!
  • Pumpalicious
    Mogika skrev 2007-09-11 12:20:28 följande:
    Va kul! När ska ni ha?
    29 dec är h-n beräknad. Ska på 4D nästa vecka och ta reda på kön i samma veva *can´t wait*
  • pulmones
    Pejgan skrev 2007-09-11 12:19:30 följande:
    stel och ingen humör var en bra beskrivning Jag tror hon försökte sig på några skämt sista gångerna vi träffades men det är svårt att säga Otroligt omtänksam är hon iaf!
    hon KAN skämta om hon anstränger sig ordentligt men hon garvar i knappt 1 sekund efter och harklar sig fort.

visst är hon omtänksam! . hon skickade en till läkaren såfort man gnällde om något .
    Det finns lika många olika åsikter som det finns människor!
  • Pumpalicious
    pulmones skrev 2007-09-11 12:23:26 följande:
    hon KAN skämta om hon anstränger sig ordentligt men hon garvar i knappt 1 sekund efter och harklar sig fort. visst är hon omtänksam!. hon skickade en till läkaren såfort man gnällde om något.
    Hon kommer förmodligen inte komma bra överens med min engelskman till man då.. som sällan är seriös och skämtar om allt.
    Men skönt med någon som tar en på allvar, ändå jag som ska träffa henne mest.
  • Mogika
    Pumpalot skrev 2007-09-11 12:23:22 följande:
    29 dec är h-n beräknad. Ska på 4D nästa vecka och ta reda på kön i samma veva *can´t wait*
    Va kul!
    Vi va oxå och gjorde 3D på Tittut! Han är jätte bra Tony som gör undersökningen! Det var verkligen värt pengarna! Fast vi tog inte reda på könet dock, men båda tror att det är en liten kille som ligger därinne!
  • Pumpalicious
    Mogika skrev 2007-09-11 12:25:51 följande:
    Va kul! Vi va oxå och gjorde 3D på Tittut! Han är jätte bra Tony som gör undersökningen! Det var verkligen värt pengarna! Fast vi tog inte reda på könet dock, men båda tror att det är en liten kille som ligger därinne!
    Åh vad roligt, fick i bra bilder? I vilken vecka gjorde ni?
  • pulmones
    Pumpalot skrev 2007-09-11 12:25:40 följande:
    Hon kommer förmodligen inte komma bra överens med min engelskman till man då.. som sällan är seriös och skämtar om allt.Men skönt med någon som tar en på allvar, ändå jag som ska träffa henne mest.
    . Hon är trevlig men hon förstår väl inte skämt direkt....eller uppskattar dom inte så mycke. Hon är rätt seriös och allvarlig. Hon bryr sig till 100 % om er och kommer ta hand om er väl. Misstänker hon knas så skickar hon en vidare direkt, kommer inte bara "det är säkert ingen fara, vi får se" utan hon tar tag i saker och lyssnar bra på en.
  • pulmones
    Mogika skrev 2007-09-11 12:21:32 följande:
    Jag har oxå Hanna nu, hade Inger innan men fick byta.. Tycker Hanna är toppen!
    Hon verkar också ta en på allvar. Hon tittade länge tyst på mig och sa:" hmmmm?, vad ska vi göra med dig då?"
Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?