Smink Smink Smink!
stoppar ner i favoriter..
stoppar ner i favoriter..
´Jag blir förvirrad i penseldjungeln.. Någon som vill redovisa vilka penslar det finns och vad de används till?
Tack Fridapida!!
Får jag besvära dig lite till? Vilka av dessa borstar tycker du är viktigast i sminkväskan? Som du inte skulle klara dig utan?
Jag har pinsamt nog bara två små penslar och en rougepensel... :P Så jag ska köpa på mig några.. Vill ha en till foundation för det känns äckligt å gegga med fingrarna och svampar känns så sunkiga... Och en snedställd borste känns som nått jag vill ha,,
på mineminelars får man ju en kabuki och grund för 299 kr.. kan det vara nått??
Min vardagsmake varierar vääldigt! Använder sällan bara maskara tex..
Men jag brukar ha ögonskugga.. oftast kombinera olika färger.. rouge är ett måste och maskara och eyeliner
Jag är så blek så jag brukar kladda på en del för att inte se så död ut.. Men foundation använder jag mest till fest osv.. Mest för att jag inte funnit någon jag gillar än.. Men ska denna månad köpa en ordentlig!!
Meeen..
Jag kan inte beställa från PL.. det går inte med mitt kort!! Men när min man beställer skivor från usa och så då går det ju.. När jag skulle beställa mitt NARS så var det samma sak.. En kompis fick betala åt mig med sitt kort.. Vet nån vad felet kan vara?? Det är ju ett VISA..
Ni som beställt från PL nu på rean... när står det att rabetten dragits?? Jag har ju inte kommit så långt att jag har betalat ännu eftersom att det inte funkar.. Men det står iaf 42 dollar... och då ska ju rabatten dras på det också.. Eller skulle den redan ha dragits vid det här laget om det funkat? Om ni förstår vad jag menar