Smink Smink Smink!

Majestic: Jag har också ont i halsen.. Förkyld...
Linny och Fluffguf har för bra kameror.. jag är så kräkmagad så jag tycker det ser läskigt ut med blodkärlen i ögonen även om ALLA har så.. haha! Inget illa ment mot er! Absolut inte.. Ni har sååå fina ögon, men jag hade nog tyckt det vore lika läskigt att se mina egna ögon med så bra skärpa!
Linny du passar jätte bra i sotningen!!
Linny: Vilken härlig rosa färg.. och sexiga blodkärl Haha.. Hoppas du inte tog det illa det jag sa..
Så ser ju alla ut
Men kassa kameror visar de inte så väl
Men å andra sidan så får vi se dina fina färger och sminkningar tydligt.. *me like*
Jag såg också att de höjt priset.. visst, bara 5 spänn, men ändå!!!
Blev också nyfiken på Nivea.. ja har alltid varit lite allergisk mot just Nivea.. alltså inte allergisk så jag inte tål den då.. Men tyckt att det bara är skit från dem :-P Men kanke kan vara värt att testa.. Nivea läppbalsam och sånt brukar jag bara använda
Min hy har blivit jätte konstig Vet inte varför... sminkar mig sällan.. kör hela kitet kanske en dag i veckan.. men nu är min hy konstigt knottrig på sina ställen.. körde en ansiktsmask igår och smörjer med dagkräm osv.. men inget hjälper.. Det syns inte så mycket men känns! det är på hakan pannan och kindbenen... kanske är luften nu när det börjar bli vinter??
Hoppas det inte är cover all eller min foundation från Mary Kay som gör det.. :-P
Kan nån länka till därifrån jag kan köpa urban primern?? Blev lite nyfiken
majestic: Det var ju faktiskt DU som rekomenderade mig att köpa cover all mixen.. då måste jag fråga.. vad använder du den mörkaste till? Den som ska dälja blått? Jag hade den en gång under ögonen för att dölja den blåa där.. men folk trodde att jag var sjuk :-P Det vart jätte mörkt!
finns det nån som vet vad MUS stay in shape kostar?? http://www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/others/stayinshape
majestic: Äh, men det funkar ju inte.. Jag använder bara den beiga under ögonen nu och det blir mycket bättre..
Jag GILLAR er inte!! Det blir så dyrt TACK
för tipset Majestic om fraktfritt..
Haha..
(Jo, jag gillar er)
Linny: Haha, jag hittade inte heller nått!! Konstigt...