Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Smink Smink Smink!

Lejån: Jag meeed

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag

Min sida- kontoinställningar- inställningar

• Billy och Jag

Här blev beskrivningarna utförligare och utförligare..

• Billy och Jag
    LMK skrev 2007-10-25 21:27:29 följande:
    Thanx girls!Nu är det fixat!
    Tjusigt.. Mycket fina fransar har du!
  • Billy och Jag
    Linny skrev 2007-10-29 20:52:58 följande:
    Skitsnyggt Glam!! Coolt att du har som ljusast just mot eyelinern. Jag har inte sett det så markerat förut. Har du ingen bild med öppet öga så man kan se hur det ser ut då? Jag har en toppenmake! Mitt hår växer så supersnabbt att jag behöver göra slingor rätt ofta. Jag vill ju använda pengarna till att köpa massa annat kul också, så då och då så gör jag slingor hemma istället. Eller jag och jag.. Min man gör det på mig Han är superbra på det. Otroligt noggrann och säker på handen
    ska vi byta make?! haha.. min vägrar.. men å andra sidan så är han nog inte så bra på det heller.
    jag klippte honom i helgen och klippmaskinen var så kass så till slut sa jag åt honom att ha sin hatt på sig.. det gjorde han! Osis att han ska på arbetsintervju för ett nytt jobb på onsdag med sin fula frilla.. :-P Så det blir väll kanske frissan först..
  • Billy och Jag
    Linny skrev 2007-10-29 21:24:43 följande:
    Lonestarstate: hahahah, så han gick runt med hatt?!
    Haha,, jaa.. vi var ju på countryfestival.. så man såg bara nacken som var så fint rakad..
  • Billy och Jag

fridapida: om jag hade haft dina läppar skulle jag alltid ha rött på dem Hehe..

• Billy och Jag
    trollsanna skrev 2007-10-30 20:54:19 följande:
    FridapidaDet var jätteläckert!!! wow liksom!! Är lite för feg själv. GlamSupersnygga färger på dina senaste sminkningar och snyggt lagt också. elmaJättefina sminkningar!Dagens sminkning finns i gallerietTyvärr inget kort när jag tittar. Det blev PL:s Poor Little Rich Girl och Pink Pearls
    är de inte den 30.de i dag?
  • Billy och Jag
    elica skrev 2007-11-01 23:03:22 följande:
    Tack så jätte mycket fridapida.. ska använda en ljus ögonskugga tror jag.. vågar inte med den limegröna jag har... !! Förstår att det är svårt utan bild... men hur får jag mer fokus på ögon än läppar, när jag har Ageline Joline läppar =(... det är svårt... ska jag har mascara på undre ögonfransarna... ?? vissa tycker ja och vissa nej...!! tack för svar... =)
    jag tycker att det ser fult och konstigt ut om man inte har maskara på de nedersta fransarna...
  • Billy och Jag

I går köpte jag en jätte fint bas-skugga! Undrar om den hetter Pink frost?? Från mus... Skimrade fint och var så där lagomt läcker.. Blev nöjd iaf!

Här hemma håller vi på att flyttpackar och grejjar så man hinner knappts sminka sig.. eller ens hitta allt smink.. haha! Att flytta från hus är jobbigt!!!

Svar på tråden Smink Smink Smink!