Smink Smink Smink!
Måste inviga den nya tråden.
Måste inviga den nya tråden.
Empire är min lilla fest-skugga. I liike alot! Och jag kommer nog säkerligen att köpa devil dust också fast jag har typ beställt alla i den nyansen från PL.
Det slutar alltid med att jag köper nya i samma färg som jag redan har fast en annan nyans. Svårt att släppa det lila.
Någon som har Merlot från PL?
Linny:
åh, gissa vem som skickade iväg en beställning för TRE dagar sedan!?!? *grrrrr*
Någon som har känsliga ögon? Och tips på mascara?
Jag kliar ihjäl mig av de flesta mascaror vilket resulterar i att jag ser ut som en tvättbjörn relativt snabbt.
Köpte MUS sensitive eyes... skit, kliar ju som f*n. *butter*
Trollsanna:
Låter bra att du tyckte om wild thing, tror jag beställde den denna gång nämligen. Gjorde precis som du, första beställningen blev det en galen mix av allt möjligt men nu höll jag mig till mina favoritfärger... så gott som iaf.
Älskar MUS foundationborste. skulle gärna sitta och leka med den hela dagen
Beställde en borste från PL nu, ska bli intressant att se hur den är.
Linny:
Du skulle ju inte beställa fler!!
Blir en dyr tråd det här att bli fast i, nu har jag också lockats att shoppa loss Cliniques kräm.
Fluffguf:
Det är lite olika hur lång tid det tar, för mig tog första beställningen ganska exakt en vecka från när jag fått mailet att det var skickat.
Fridapida:
Lider med dig ang. studierna! Är också socionom och kommer så väl ihåg socialrätten. Det var... ja, vad kan man säga annat än lite rörigt.
Shit vad härlig pore minimizern var!! Testade den imorse och blev ju hur slät som helst. (låter som om jag var väldigt... oslät... innan ) Jag köpte ett "testkit" igår med tre olika, och det var nog ett bra köp.
Mina jobbarkompisar har fått sina ögonskuggor från PL nu, så gissa vem som hittat ÄNNU fler fina färger. Fast jag vet inte ens vilka jag beställt och inte.
Ska in och kika på dig nu Linny.
Linny:
Precis den var det också! Tror jag iaf. Och en liten burk med nåt fuktighetstjosan som verkligen var suuuperhärligt. Så det var ett mkt bra köp. Kommer definitivt att köpa dem i större varianter när dessa är slut.
Elma:
Nej, nej jag tyckte juridiken var asrolig men just socialrätten var lite... trög. Berodde säkerligen på föreläsaren också kan jag tro.