• Lejån

Smink Smink Smink!

Fridapida:
    Det var just kabukin som hårade som en dåre... Såg ut som om man fått skägg!

• Lejån

Åh vad svårt det är det här! Kikar nu på everydayminerals och funderar på om jag ska köpa ett sånt kit istället. Eller är jag dumsnål då? Tyckte ju att i.d var så himla härligt...  Men det blir ju verkligen massor med pengar om man både ska ha borstarna och sminket. *suck*

• Lejån

Fridapida:
    Oj, jag tyckte den var jättemjuk och att det blev jätteslätt! Men då har jag ju inget att jämföra med.

Vad ska jag satsa på? Hjääälp!!!

• Lejån

Elma:
    40 borstar!?!?!!? *shit* Jag var precis inne och tittade på den sidan... Vet att du har rekommenderat deras borstar förut, eller hur?

• Lejån

Elma:
    Som jag fattar det så är de slutsålda?!

Skulle vilja köpa ett helt set någonstans, så att man får alla nödvändiga på en gång liksom.

• Lejån

maddie3:
    har bara provat den en gång och då tillsammans med svart. Suddade som en galning Den är ju... röd...

• Lejån

Måste bara slänga in en bild på min tjej som tydligen ärvt mitt intresse för smink. Hon fick fatt i min mascara och hann ha jättekul innan vi kom på henne...  Då blev hon lite mindre glad som synes.

smink.jpg

• Lejån

Haha, ja hon älskar smink... Hänger alltid bredvid mig och ber "mamma måla Ela åsså". Så igår fick hon låna en pensel och det var lycka på hög nivå.

• Lejån
    Pokergirl skrev 2007-11-06 16:17:56 följande:
    Måste bara instämma, japonesque är helt underbara borstar!
    Funkar även dessa till mineralsmink?
Svar på tråden Smink Smink Smink!