• Lejån

Smink Smink Smink!

Apropå spray, köpte MUS facemist igår. Tycker den luktar så gott också! Bra när man sitter framför en dator så gott som hela dagarna.

Linny:
    vilka är dina favoritfärger??

• Lejån

Majestic:
    Det är ju inte som att man sprayar så att det rinner direkt... Räcka ut tungan Det blir en lätt dusch bara och skönt som sjutton. Och, precis som du redan fått höra... Det är ju inte make up utan hudvård och DET är en helt annan sak! Oskyldig

Honey:
    Hon jag köpte den av igår sa att man kan använda den som ansiktsvatten också, nåt du vet nåt om??

Hörde också att de sa igår att man ska tvätta penslarna i diskmedel. Någon som gör det?? Jag kör då schampoo jag. Borde väl också lösa fett? Glad

• Lejån

Linny:
    Tack det samma du! Flört Dubloon var ett spontanköp första vändan, och jag blev kär direkt! Hade aldrig vågat köpa en sån färg "på riktigt" men nu kunde man ju prova. Glad Jag måste försöka komma på ett bra system för alla små burkar, man hittar ju inget när man ska sminka sig!! *lyxproblem* Räcka ut tungan

• Lejån

*hehe* lite förvirrat idag? Flört

Jag har inga kort inlagda heller så det finns inget att titta på. Glad

• Lejån

Linny som moraltant?! Jo tjena!

Jag kom just på att jag ska ju åka båt=taxfree=billigare shopping!?

• Lejån

Lone Star State:
    Jag fick också taskiga vibbar av penseln jag beställde. Men men, shit happens!

• Lejån

Maadde:
    Jag vill också jättegärna se dina sminkningar!!
    Coolt att du jobbar i Täby, jobbar du där ofta? Tänkte om man sett dig.

• Lejån
    Glam skrev 2007-09-26 14:17:47 följande:
    Dagens sminkning är inlagd, idag vart det Green tea, inka, dream och goldglow, alla från MUS, till det har jag cerisa läppar i färgen Zap från MUS!!
    Jättefint tycker jag! Du ser ut att ha så härliga ögonlock!
Svar på tråden Smink Smink Smink!